Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Budowa Sieci Wodociągowej - Etap I: Odcinek Wiechowo - Kolonia Wiechowo

Marianowo: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ - ETAP I: ODCINEK WIECHOWO - KOLONIA WIECHOWO
Numer ogłoszenia: 230484 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 38 66, faks 91 561 38 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ - ETAP I: ODCINEK WIECHOWO - KOLONIA WIECHOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej - etap I: odcinek Wiechowo - Kolonia Wiechowo Zakres zamówienia obejmuje : Inwestycja polega na wykonaniu sieci wodociągowej na terenie Gminy Marianowo, (obręb geodezyjny Wiechowo) długości 1.250 mb, biorącej początek w koronie pasa drogowego działki 291 stanowiącą własność Gminy Marianowo. Włączenie do istniejącej infrastruktury posadowionej w działce drogowej odbędzie się na wysokości przyległej działki nr 261 i biegnie na całej swojej długości w kierunku zachodnim po północnej (od jeziora) stronie pasa drogowego do ostatnich zabudowań zlokalizowanych na działce 295/1, włączając wcześniej poprzez sieć rozgałęźną wszystkie zabudowania leżące wzdłuż drogi gminnej. Część terenu wzdłuż projektowanej sieci wodociągowej poza terenem już zabudowanym, przewidywana jest do częściowego zurbanizowania zabudową mieszkalną oraz rekreacyjno-wypoczynkową z docelową ilością potencjalnych mieszkańców w ilości 80 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) w terminie do dnia 13.08.2010 r. do godziny 10:00 Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) - minimum dwa zadania inwestycyjne odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wodociąg z przyłączami o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł, a także przedstawią wykaz z podaniem rodzaju i wartości robót, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci wodociągowych określonymi przepisami ustawy - prawo budowlane. Kadra kierownicza winna legitymować się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Posiadają środki finansowe lub dostęp do środków finansowych w postaci kredytu w wysokości 50 % zaproponowanego wynagrodzenia brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·                  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·           Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, pok. 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania odbywać się będzie w ramach pomocy finansowej udzielonej na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 7 marca 2007 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (Dz. U. Nr 64, poz. 427 z późn. zm.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_29.07.2010.doc 2010-07-29 16:00:14 45,5KB
2 Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_11.08.2010.doc 2010-08-11 15:14:28 23,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Specyfikacja_29.07.2010.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:00:14 53KB 162 razy
2 Instalacja_wodociA_gowa_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:04:45 147,3KB 144 razy
3 Przedmiar_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:10:50 416,0KB 654 razy
4 Wymagania_ogolne_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:12:22 180,1KB 151 razy
5 Projekt_budowlany_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:19:33 2,5MB 336 razy
6 Roboty_pomiarowe.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:19:52 49,6KB 232 razy
7 Rysunek_2_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:20:55 983,9KB 196 razy
8 Rysunek_8_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:21:17 287,9KB 159 razy
9 Rysunek_9_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:21:34 238,6KB 155 razy
10 Rysunek_10_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:21:51 207,5KB 152 razy
11 Rysunek_12_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:22:11 181,6KB 242 razy
12 Rysunek_13_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-07-29 16:22:29 174,3KB 191 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Zawiadomienie_o_zmianie_SIWZ_11.08.2010.rtf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-11 15:14:28 10,5KB
2 Przedmiar_robot_po_modyfikacji.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-08-11 15:25:41 7,4MB
Wynik postępowania
1 Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_16.08.2010.pdf 2010-08-16 13:50:14 51,5KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia_30.08.2010.pdf 2010-08-30 13:40:40 46,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Zenon Chlebicki 29-07-2010 16:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Zenon Chlebicki 29-07-2010
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 30-08-2010 13:40