System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa Sieci Wodociągowej - Etap I: Odcinek Wiechowo - Kolonia Wiechowo
Marianowo: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ - ETAP I: ODCINEK WIECHOWO - KOLONIA WIECHOWO
Numer ogłoszenia: 230484 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 561 38 66, faks 91 561 38 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ - ETAP I: ODCINEK WIECHOWO - KOLONIA WIECHOWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej - etap I: odcinek Wiechowo - Kolonia Wiechowo Zakres zamówienia obejmuje : Inwestycja polega na wykonaniu sieci wodociągowej na terenie Gminy Marianowo, (obręb geodezyjny Wiechowo) długości 1.250 mb, biorącej początek w koronie pasa drogowego działki 291 stanowiącą własność Gminy Marianowo. Włączenie do istniejącej infrastruktury posadowionej w działce drogowej odbędzie się na wysokości przyległej działki nr 261 i biegnie na całej swojej długości w kierunku zachodnim po północnej (od jeziora) stronie pasa drogowego do ostatnich zabudowań zlokalizowanych na działce 295/1, włączając wcześniej poprzez sieć rozgałęźną wszystkie zabudowania leżące wzdłuż drogi gminnej. Część terenu wzdłuż projektowanej sieci wodociągowej poza terenem już zabudowanym, przewidywana jest do częściowego zurbanizowania zabudową mieszkalną oraz rekreacyjno-wypoczynkową z docelową ilością potencjalnych mieszkańców w ilości 80 osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) w terminie do dnia 13.08.2010 r. do godziny 10:00 Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) - minimum dwa zadania inwestycyjne odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wodociąg z przyłączami o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł, a także przedstawią wykaz z podaniem rodzaju i wartości robót, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci wodociągowych określonymi przepisami ustawy - prawo budowlane. Kadra kierownicza winna legitymować się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadają środki finansowe lub dostęp do środków finansowych w postaci kredytu w wysokości 50 % zaproponowanego wynagrodzenia brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, pok. 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania odbywać się będzie w ramach pomocy finansowej udzielonej na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 7 marca 2007 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (Dz. U. Nr 64, poz. 427 z późn. zm.).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_29.07.2010.doc | 2010-07-29 16:00:14 | 45,5KB | |
2 | Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_11.08.2010.doc | 2010-08-11 15:14:28 | 23,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | Specyfikacja_29.07.2010.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:00:14 | 53KB | 162 razy |
2 | Instalacja_wodociA_gowa_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:04:45 | 147,3KB | 144 razy |
3 | Przedmiar_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:10:50 | 416,0KB | 654 razy |
4 | Wymagania_ogolne_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:12:22 | 180,1KB | 151 razy |
5 | Projekt_budowlany_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:19:33 | 2,5MB | 336 razy |
6 | Roboty_pomiarowe.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:19:52 | 49,6KB | 232 razy |
7 | Rysunek_2_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:20:55 | 983,9KB | 196 razy |
8 | Rysunek_8_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:21:17 | 287,9KB | 159 razy |
9 | Rysunek_9_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:21:34 | 238,6KB | 155 razy |
10 | Rysunek_10_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:21:51 | 207,5KB | 152 razy |
11 | Rysunek_12_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:22:11 | 181,6KB | 242 razy |
12 | Rysunek_13_29.07.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-29 16:22:29 | 174,3KB | 191 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Zawiadomienie_o_zmianie_SIWZ_11.08.2010.rtf Po terminie otwarcia ofert | 2010-08-11 15:14:28 | 10,5KB | |
2 | Przedmiar_robot_po_modyfikacji.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-08-11 15:25:41 | 7,4MB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_16.08.2010.pdf | 2010-08-16 13:50:14 | 51,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia_30.08.2010.pdf | 2010-08-30 13:40:40 | 46,8KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Zenon Chlebicki | 29-07-2010 16:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zenon Chlebicki | 29-07-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Stępień | 30-08-2010 13:40 |