Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo

Początek formularza

Marianowo: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo, Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo. 1. Kredyt długoterminowy w walucie PLN, 2. Kwota kredytu: do 1 486 459,00 zł, (Słownie: Jeden milion czterysta osiemdziesiąt sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt dziewięć zł 00/100). 3. Okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do 31.12.2020 r.; okres spłaty od 31.01.2011 r. do 31.12.2020 r. 4. Uruchomienie kredytu: w ciągu 7 dni od podpisania umowy, najpóźniej do 30 listopada 2010 r. 5. Spłata odsetek: miesięcznie, wg terminów spłat rat kredytu do 15-go każdego miesiąca. 6. Spłata kapitału: wg harmonogramu ujętego w SIWZ. 7. Cena, czyli całkowity koszt kredytu, wyrażona w złotych obejmuje kwotę: WIBOR 1M plus marża banku stała dla całego okresu kredytowania. 8. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. Zastrzega się, że w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Bank winien uwzględnić termin spłat i naliczyć odpowiednie mniejsze odsetki. Ponadto zastrzega się, że Bank nie obarczy Zamawiającego żadnymi konsekwencjami wynikającymi z wcześniejszej spłaty kredytu. 10. Nie dopuszcza się możliwości wyodrębnienia żadnych dodatkowych kosztów z tytułu udzielonego kredytu np. prowizji przygotowawczej, opłat itp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego ze wskazaniem osób upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianiowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


0x01 graphic

Dół formularza

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_20.10.2010.pdf 2010-10-20 15:04:47 54,8KB
2 Zmiana_ogloszenia.doc 2010-10-27 08:16:59 21,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_20.10.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:04:47 116,5KB 267 razy
2 zalacznik_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:04:47 25KB 245 razy
3 zalacznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:05:22 29,5KB 220 razy
4 zalacznik_nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:05:34 2,7MB 384 razy
5 zalacznik_nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:06:57 705,4KB 234 razy
6 zalacznik_nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:07:09 313,2KB 227 razy
7 zalacznik_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:07:22 712,0KB 230 razy
8 zalacznik_nr_7.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:07:35 686,8KB 225 razy
9 zalacznik_nr_8.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:08:29 200,1KB 226 razy
10 zalacznik_nr_9.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:09:24 1,2MB 213 razy
11 zalacznik_nr_10.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:09:49 401,2KB 210 razy
12 zalacznik_nr_11.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:09:59 810,9KB 217 razy
13 zalacznik_nr_12.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:10:07 583,5KB 232 razy
14 zalacznik_nr_13.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:10:15 3,4MB 251 razy
15 zalacznik_nr_14.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:10:23 6,8MB 266 razy
16 zalacznik_nr_15.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:10:32 554,0KB 331 razy
17 zalacznik_nr_16.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:10:41 408,4KB 212 razy
18 zalacznik_nr_17.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:10:50 794,7KB 231 razy
19 zalacznik_nr_18.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:10:56 520,1KB 210 razy
20 zalacznik_nr_19.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:11:02 3,2MB 266 razy
21 zalacznik_nr_20.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:11:14 7,2MB 209 razy
22 zalacznik_nr_21.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:12:42 902,4KB 211 razy
23 zalacznik_nr_22.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:12:50 1,2MB 210 razy
24 zalacznik_nr_23.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:13:06 701,1KB 210 razy
25 zalacznik_nr_24.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:13:12 523,5KB 234 razy
26 zalacznik_nr_25.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:13:20 235,6KB 245 razy
27 zalacznik_nr_26.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:13:27 278,9KB 223 razy
28 zalacznik_nr_27.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:13:34 209,7KB 235 razy
29 zalacznik_nr_28.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:13:41 315,3KB 238 razy
30 zalacznik_nr_29.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:13:48 145,3KB 225 razy
31 zalacznik_nr_30.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:13:58 228,2KB 231 razy
32 zalacznik_nr_31.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-20 15:14:07 378,0KB 309 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Modyfikacja_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:24:57 526,3KB
2 Wyjasnienia_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:25:45 585,2KB
3 Wyjasnienia_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:26:33 368,4KB
4 zalacznik_nr_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:29:05 225,0KB
5 zalacznik_nr_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:29:19 241,6KB
6 zalacznik_nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:29:40 2,7MB
7 zalacznik_nr_4-1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:29:52 245,3KB
8 zalacznik_nr_4-2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:30:02 224,9KB
9 zalacznik_nr_5-1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:32:06 15,4MB
10 zalacznik_nr_5-2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:32:52 16,2MB
11 zalacznik_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:33:30 712,0KB
12 zalacznik_nr_7-1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:33:37 3,6MB
13 zalacznik_nr_7-2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:33:44 5,4MB
14 zalacznik_nr_7-3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:33:49 602,7KB
15 zalacznik_nr_7-4.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:33:56 563,5KB
16 zalacznik_nr_7-5.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:34:22 870,0KB
17 zalacznik_nr_8.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-10-26 15:34:29 200,1KB
Wynik postępowania
1 Wynik_postepowania-protokol_16.11.2010.pdf 2010-11-16 09:32:10 332,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Stępień 20-10-2010 15:04
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marcin Gnas 20-10-2010
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 16-11-2010 09:32