System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo
Początek formularza
Marianowo: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo, Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo. 1. Kredyt długoterminowy w walucie PLN, 2. Kwota kredytu: do 1 486 459,00 zł, (Słownie: Jeden milion czterysta osiemdziesiąt sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt dziewięć zł 00/100). 3. Okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do 31.12.2020 r.; okres spłaty od 31.01.2011 r. do 31.12.2020 r. 4. Uruchomienie kredytu: w ciągu 7 dni od podpisania umowy, najpóźniej do 30 listopada 2010 r. 5. Spłata odsetek: miesięcznie, wg terminów spłat rat kredytu do 15-go każdego miesiąca. 6. Spłata kapitału: wg harmonogramu ujętego w SIWZ. 7. Cena, czyli całkowity koszt kredytu, wyrażona w złotych obejmuje kwotę: WIBOR 1M plus marża banku stała dla całego okresu kredytowania. 8. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. Zastrzega się, że w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Bank winien uwzględnić termin spłat i naliczyć odpowiednie mniejsze odsetki. Ponadto zastrzega się, że Bank nie obarczy Zamawiającego żadnymi konsekwencjami wynikającymi z wcześniejszej spłaty kredytu. 10. Nie dopuszcza się możliwości wyodrębnienia żadnych dodatkowych kosztów z tytułu udzielonego kredytu np. prowizji przygotowawczej, opłat itp.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
-
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego ze wskazaniem osób upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianiowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dół formularza
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_20.10.2010.pdf | 2010-10-20 15:04:47 | 54,8KB | |
2 | Zmiana_ogloszenia.doc | 2010-10-27 08:16:59 | 21,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_20.10.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:04:47 | 116,5KB | 267 razy |
2 | zalacznik_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:04:47 | 25KB | 245 razy |
3 | zalacznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:05:22 | 29,5KB | 220 razy |
4 | zalacznik_nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:05:34 | 2,7MB | 384 razy |
5 | zalacznik_nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:06:57 | 705,4KB | 234 razy |
6 | zalacznik_nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:07:09 | 313,2KB | 227 razy |
7 | zalacznik_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:07:22 | 712,0KB | 230 razy |
8 | zalacznik_nr_7.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:07:35 | 686,8KB | 225 razy |
9 | zalacznik_nr_8.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:08:29 | 200,1KB | 226 razy |
10 | zalacznik_nr_9.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:09:24 | 1,2MB | 213 razy |
11 | zalacznik_nr_10.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:09:49 | 401,2KB | 210 razy |
12 | zalacznik_nr_11.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:09:59 | 810,9KB | 217 razy |
13 | zalacznik_nr_12.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:10:07 | 583,5KB | 232 razy |
14 | zalacznik_nr_13.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:10:15 | 3,4MB | 251 razy |
15 | zalacznik_nr_14.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:10:23 | 6,8MB | 266 razy |
16 | zalacznik_nr_15.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:10:32 | 554,0KB | 331 razy |
17 | zalacznik_nr_16.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:10:41 | 408,4KB | 212 razy |
18 | zalacznik_nr_17.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:10:50 | 794,7KB | 231 razy |
19 | zalacznik_nr_18.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:10:56 | 520,1KB | 210 razy |
20 | zalacznik_nr_19.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:11:02 | 3,2MB | 266 razy |
21 | zalacznik_nr_20.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:11:14 | 7,2MB | 209 razy |
22 | zalacznik_nr_21.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:12:42 | 902,4KB | 211 razy |
23 | zalacznik_nr_22.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:12:50 | 1,2MB | 210 razy |
24 | zalacznik_nr_23.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:13:06 | 701,1KB | 210 razy |
25 | zalacznik_nr_24.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:13:12 | 523,5KB | 234 razy |
26 | zalacznik_nr_25.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:13:20 | 235,6KB | 245 razy |
27 | zalacznik_nr_26.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:13:27 | 278,9KB | 223 razy |
28 | zalacznik_nr_27.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:13:34 | 209,7KB | 235 razy |
29 | zalacznik_nr_28.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:13:41 | 315,3KB | 238 razy |
30 | zalacznik_nr_29.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:13:48 | 145,3KB | 225 razy |
31 | zalacznik_nr_30.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:13:58 | 228,2KB | 231 razy |
32 | zalacznik_nr_31.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-20 15:14:07 | 378,0KB | 309 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Modyfikacja_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:24:57 | 526,3KB | |
2 | Wyjasnienia_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:25:45 | 585,2KB | |
3 | Wyjasnienia_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:26:33 | 368,4KB | |
4 | zalacznik_nr_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:29:05 | 225,0KB | |
5 | zalacznik_nr_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:29:19 | 241,6KB | |
6 | zalacznik_nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:29:40 | 2,7MB | |
7 | zalacznik_nr_4-1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:29:52 | 245,3KB | |
8 | zalacznik_nr_4-2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:30:02 | 224,9KB | |
9 | zalacznik_nr_5-1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:32:06 | 15,4MB | |
10 | zalacznik_nr_5-2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:32:52 | 16,2MB | |
11 | zalacznik_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:33:30 | 712,0KB | |
12 | zalacznik_nr_7-1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:33:37 | 3,6MB | |
13 | zalacznik_nr_7-2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:33:44 | 5,4MB | |
14 | zalacznik_nr_7-3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:33:49 | 602,7KB | |
15 | zalacznik_nr_7-4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:33:56 | 563,5KB | |
16 | zalacznik_nr_7-5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:34:22 | 870,0KB | |
17 | zalacznik_nr_8.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-10-26 15:34:29 | 200,1KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wynik_postepowania-protokol_16.11.2010.pdf | 2010-11-16 09:32:10 | 332,0KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Stępień | 20-10-2010 15:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marcin Gnas | 20-10-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Stępień | 16-11-2010 09:32 |