System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo
Marianowo: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo, Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Marianowo kredytu długoterminowego do kwoty 1 486 459,00 zł (słownie: Jeden milion czterysta osiemdziesiąt sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt dziewięć złotych). 1. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2. Okres spłaty - od 31.01.2010 r. do 31 grudnia 2020 r. w równych ratach miesięcznych. Spłata raty w ostatnim dniu każdego miesiąca. 3. Kredyt uruchomiony zostanie w jednej transzy w dniu 30 listopada 2010 r. (powyższa data uruchomienia kredytu podana została dla potrzeb skalkulowania ceny ofertowej i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia). 4. Spłata odsetek-w okresach miesięcznych, na ostatni dzień miesiąca obrachunkowego, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę w terminie 7 dni przed datą płatności. 5. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. Oprocentowanie-według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marże banku, - stopa bazowa: WIBOR 1M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, - marża banku: stała dla całego okresu kredytowania. Do przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 3,61 % z dnia 03 listopada 2010 r. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, iż rok liczy 365 dni. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyodrębnienia żadnych dodatkowych kosztów z tytułu udzielonego kredytu np. prowizji przygotowawczej, opłat itp.; cenę ostateczną stanowić będzie suma odsetek. 7. Kredyt będzie dostępny w ciągu 7 dni po podpisaniu umowy, nie później niż do dnia 30 listopada 2010 r. 8. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów (odsetki będą liczone od dnia spłaty kredytu a nie do końca umowy). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego ze wskazaniem osób upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo - Sekretariat, pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_05.11.2010.doc | 2010-11-05 15:10:42 | 40KB | |
2 | Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf | 2010-11-10 14:29:07 | 506,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWS_05.11.2010.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 15:10:42 | 33KB | 294 razy |
2 | zalacznik_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 15:32:13 | 17KB | 260 razy |
3 | zalacznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 15:48:38 | 29,7KB | 255 razy |
4 | zalacznik_nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 15:55:29 | 2,7MB | 320 razy |
5 | zalacznik_nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:19:02 | 705,7KB | 299 razy |
6 | zalacznik_nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:24:29 | 313,5KB | 259 razy |
7 | zalacznik_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:24:42 | 712,2KB | 247 razy |
8 | zalacznik_nr_7.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:24:53 | 687,0KB | 258 razy |
9 | zalacznik_nr_8.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:25:09 | 200,3KB | 426 razy |
10 | zalacznik_nr_9.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:25:17 | 1,2MB | 430 razy |
11 | zalacznik_nr_10.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:25:28 | 401,4KB | 269 razy |
12 | zalacznik_nr_11.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:25:39 | 811,2KB | 265 razy |
13 | zalacznik_nr_12.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:25:48 | 583,7KB | 243 razy |
14 | zalacznik_nr_13.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:26:01 | 3,4MB | 289 razy |
15 | zalacznik_nr_14.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:26:01 | 6,8MB | 280 razy |
16 | zalacznik_nr_15.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:26:21 | 554,3KB | 244 razy |
17 | zalacznik_nr_16.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:26:35 | 408,6KB | 317 razy |
18 | zalacznik_nr_17.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:26:50 | 794,9KB | 247 razy |
19 | zalacznik_nr_18.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:26:50 | 520,4KB | 251 razy |
20 | zalacznik_nr_19.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:27:08 | 3,2MB | 280 razy |
21 | zalacznik_nr_20.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:27:08 | 7,2MB | 230 razy |
22 | zalacznik_nr_21.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:27:08 | 902,6KB | 258 razy |
23 | zalacznik_nr_22.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:27:24 | 1,2MB | 264 razy |
24 | zalacznik_nr_23.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:27:24 | 701,4KB | 262 razy |
25 | zalacznik_nr_24.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:27:41 | 523,7KB | 397 razy |
26 | zalacznik_nr_25.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:27:50 | 235,9KB | 276 razy |
27 | zalacznik_nr_26.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:28:04 | 279,2KB | 327 razy |
28 | zalacznik_nr_27.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:28:15 | 209,9KB | 259 razy |
29 | zalacznik_nr_28.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:28:27 | 315,6KB | 282 razy |
30 | zalacznik_nr_29.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:28:34 | 145,6KB | 253 razy |
31 | zalacznik_nr_30.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:28:47 | 228,5KB | 269 razy |
32 | zalacznik_nr_31.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:28:47 | 378,2KB | 273 razy |
33 | zalacznik_nr_32.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:28:56 | 225,0KB | 438 razy |
34 | zalacznik_nr_33.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:28:56 | 241,6KB | 488 razy |
35 | zalacznik_nr_34.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:03 | 245,3KB | 259 razy |
36 | zalacznik_nr_35.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:14 | 224,9KB | 249 razy |
37 | zalacznik_nr_36.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:14 | 15,4MB | 230 razy |
38 | zalacznik_nr_37.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:14 | 16,2MB | 230 razy |
39 | zalacznik_nr_38.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:14 | 712,0KB | 467 razy |
40 | zalacznik_nr_39.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:24 | 3,6MB | 282 razy |
41 | zalacznik_nr_40.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:34 | 5,4MB | 379 razy |
42 | zalacznik_nr_41.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:34 | 602,7KB | 426 razy |
43 | zalacznik_nr_42.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:41 | 563,5KB | 334 razy |
44 | zalacznik_nr_43.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:48 | 870,0KB | 279 razy |
45 | zalacznik_nr_44.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-05 16:29:48 | 200,1KB | 250 razy |
46 | Zmiany_SIWZ-10.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-10 14:25:30 | 949,0KB | 238 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Zmiany_SIWZ-08.11.2010.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-08 14:55:56 | 25KB | |
2 | ZaA_A_cznik_nr_1_do_SIWZ-formularz_ofertowy_08.11.2010.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-08 14:57:36 | 237,5KB | |
3 | zalacznik_nr_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-08 15:17:56 | 2,7MB | |
4 | Wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-09 15:23:47 | 401,3KB | |
5 | Zalacznik_nr_1_Sprawozdanie_Rb-27S.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-09 15:27:30 | 3,7MB | |
6 | Zalacznik_nr_2_Sprawozdanie_Rb-28S.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-09 15:33:08 | 7,6MB | |
7 | Zalacznik_nr_3_Sprawozadnie_Rb-NDS.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-09 15:36:30 | 546,0KB | |
8 | Zalacznik_nr_4_Sprawozdanie_Rb-Z.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-09 15:37:27 | 774,5KB | |
9 | Zalacznik_nr_5_Sprawozdanie_Rb-N.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-09 15:39:00 | 705,7KB | |
10 | Zalacznik_nr_6_Zarzadzenie_nr_83_2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-09 15:39:59 | 503,7KB | |
11 | Zalacznik_nr_7_Zarzadzenie_nr__85_2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-09 15:41:23 | 688,7KB | |
12 | Zalacznik_nr_8_Zarzadzenie_Nr_88_2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-09 15:42:22 | 1,0MB | |
13 | Zalacznik_nr_9_Struktura_dochowow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-09 15:43:03 | 180,4KB | |
14 | Wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-10 14:25:30 | 387,5KB | |
15 | wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta3_z_dnia_16.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-17 15:45:10 | 21,1MB | |
16 | wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta4_z_dnia_16.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-17 15:45:10 | 80,3KB | |
17 | wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta5_z_dnia_16.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-17 15:45:10 | 114,5KB | |
18 | wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta6_z_dnia_16.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-17 15:45:10 | 158,2KB | |
19 | wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta_z_dnia_19.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-11-20 10:15:19 | 32,0KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_29.11.2010.pdf | 2010-11-29 14:05:53 | 187,6KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu_27.12.2010.pdf | 2010-12-27 14:44:57 | 276,3KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Kamil Przygoda | 05-11-2010 15:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Iwona Marzec | 05-11-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Kamil Przygoda | 08-07-2011 11:11 |