Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo

Marianowo: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo, Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 486 459,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Marianowo kredytu długoterminowego do kwoty 1 486 459,00 zł (słownie: Jeden milion czterysta osiemdziesiąt sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt dziewięć złotych). 1. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2. Okres spłaty - od 31.01.2010 r. do 31 grudnia 2020 r. w równych ratach miesięcznych. Spłata raty w ostatnim dniu każdego miesiąca. 3. Kredyt uruchomiony zostanie w jednej transzy w dniu 30 listopada 2010 r. (powyższa data uruchomienia kredytu podana została dla potrzeb skalkulowania ceny ofertowej i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia). 4. Spłata odsetek-w okresach miesięcznych, na ostatni dzień miesiąca obrachunkowego, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę w terminie 7 dni przed datą płatności. 5. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. Oprocentowanie-według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marże banku, - stopa bazowa: WIBOR 1M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, - marża banku: stała dla całego okresu kredytowania. Do przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 3,61 % z dnia 03 listopada 2010 r. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, iż rok liczy 365 dni. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyodrębnienia żadnych dodatkowych kosztów z tytułu udzielonego kredytu np. prowizji przygotowawczej, opłat itp.; cenę ostateczną stanowić będzie suma odsetek. 7. Kredyt będzie dostępny w ciągu 7 dni po podpisaniu umowy, nie później niż do dnia 30 listopada 2010 r. 8. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów (odsetki będą liczone od dnia spłaty kredytu a nie do końca umowy). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego ze wskazaniem osób upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo - Sekretariat, pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_05.11.2010.doc 2010-11-05 15:10:42 40KB
2 Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf 2010-11-10 14:29:07 506,1KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWS_05.11.2010.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 15:10:42 33KB 294 razy
2 zalacznik_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 15:32:13 17KB 260 razy
3 zalacznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 15:48:38 29,7KB 255 razy
4 zalacznik_nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 15:55:29 2,7MB 320 razy
5 zalacznik_nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:19:02 705,7KB 299 razy
6 zalacznik_nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:24:29 313,5KB 259 razy
7 zalacznik_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:24:42 712,2KB 247 razy
8 zalacznik_nr_7.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:24:53 687,0KB 258 razy
9 zalacznik_nr_8.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:25:09 200,3KB 426 razy
10 zalacznik_nr_9.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:25:17 1,2MB 430 razy
11 zalacznik_nr_10.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:25:28 401,4KB 269 razy
12 zalacznik_nr_11.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:25:39 811,2KB 265 razy
13 zalacznik_nr_12.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:25:48 583,7KB 243 razy
14 zalacznik_nr_13.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:26:01 3,4MB 289 razy
15 zalacznik_nr_14.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:26:01 6,8MB 280 razy
16 zalacznik_nr_15.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:26:21 554,3KB 244 razy
17 zalacznik_nr_16.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:26:35 408,6KB 317 razy
18 zalacznik_nr_17.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:26:50 794,9KB 247 razy
19 zalacznik_nr_18.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:26:50 520,4KB 251 razy
20 zalacznik_nr_19.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:27:08 3,2MB 280 razy
21 zalacznik_nr_20.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:27:08 7,2MB 230 razy
22 zalacznik_nr_21.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:27:08 902,6KB 258 razy
23 zalacznik_nr_22.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:27:24 1,2MB 264 razy
24 zalacznik_nr_23.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:27:24 701,4KB 262 razy
25 zalacznik_nr_24.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:27:41 523,7KB 397 razy
26 zalacznik_nr_25.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:27:50 235,9KB 276 razy
27 zalacznik_nr_26.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:28:04 279,2KB 327 razy
28 zalacznik_nr_27.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:28:15 209,9KB 259 razy
29 zalacznik_nr_28.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:28:27 315,6KB 282 razy
30 zalacznik_nr_29.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:28:34 145,6KB 253 razy
31 zalacznik_nr_30.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:28:47 228,5KB 269 razy
32 zalacznik_nr_31.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:28:47 378,2KB 273 razy
33 zalacznik_nr_32.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:28:56 225,0KB 438 razy
34 zalacznik_nr_33.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:28:56 241,6KB 488 razy
35 zalacznik_nr_34.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:03 245,3KB 259 razy
36 zalacznik_nr_35.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:14 224,9KB 249 razy
37 zalacznik_nr_36.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:14 15,4MB 230 razy
38 zalacznik_nr_37.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:14 16,2MB 230 razy
39 zalacznik_nr_38.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:14 712,0KB 467 razy
40 zalacznik_nr_39.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:24 3,6MB 282 razy
41 zalacznik_nr_40.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:34 5,4MB 379 razy
42 zalacznik_nr_41.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:34 602,7KB 426 razy
43 zalacznik_nr_42.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:41 563,5KB 334 razy
44 zalacznik_nr_43.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:48 870,0KB 279 razy
45 zalacznik_nr_44.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-05 16:29:48 200,1KB 250 razy
46 Zmiany_SIWZ-10.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-10 14:25:30 949,0KB 238 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Zmiany_SIWZ-08.11.2010.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-11-08 14:55:56 25KB
2 ZaA_A_cznik_nr_1_do_SIWZ-formularz_ofertowy_08.11.2010.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-11-08 14:57:36 237,5KB
3 zalacznik_nr_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-08 15:17:56 2,7MB
4 Wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-09 15:23:47 401,3KB
5 Zalacznik_nr_1_Sprawozdanie_Rb-27S.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-09 15:27:30 3,7MB
6 Zalacznik_nr_2_Sprawozdanie_Rb-28S.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-09 15:33:08 7,6MB
7 Zalacznik_nr_3_Sprawozadnie_Rb-NDS.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-09 15:36:30 546,0KB
8 Zalacznik_nr_4_Sprawozdanie_Rb-Z.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-09 15:37:27 774,5KB
9 Zalacznik_nr_5_Sprawozdanie_Rb-N.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-09 15:39:00 705,7KB
10 Zalacznik_nr_6_Zarzadzenie_nr_83_2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-09 15:39:59 503,7KB
11 Zalacznik_nr_7_Zarzadzenie_nr__85_2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-09 15:41:23 688,7KB
12 Zalacznik_nr_8_Zarzadzenie_Nr_88_2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-09 15:42:22 1,0MB
13 Zalacznik_nr_9_Struktura_dochowow.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-09 15:43:03 180,4KB
14 Wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-10 14:25:30 387,5KB
15 wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta3_z_dnia_16.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-17 15:45:10 21,1MB
16 wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta4_z_dnia_16.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-17 15:45:10 80,3KB
17 wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta5_z_dnia_16.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-17 15:45:10 114,5KB
18 wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta6_z_dnia_16.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-17 15:45:10 158,2KB
19 wyjasnienia_na_zapytanie_oferenta_z_dnia_19.11.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-11-20 10:15:19 32,0KB
Wynik postępowania
1 Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_29.11.2010.pdf 2010-11-29 14:05:53 187,6KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_zamowieniu_27.12.2010.pdf 2010-12-27 14:44:57 276,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kamil Przygoda 05-11-2010 15:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Iwona Marzec 05-11-2010
Ostatnia aktualizacja: Kamil Przygoda 08-07-2011 11:11