System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa placów zabaw w Dzwonowie - dz. nr geod. 193/5, Gogolewie - dz. nr geod. 144/2, Marianowie - dz. nr geod. 47/1, Trąbkach - dz. nr geod. 21/11 i Wiechowie dz. nr geod. 21, Gmina Marianowo
Marianowo: Budowa placów zabaw w Dzwonowie - dz. nr geod. 193/5, Gogolewie - dz. nr geod. 144/2, Marianowie - dz. nr geod. 47/1, Trąbkach - dz. nr geod. 21/11 i Wiechowie dz. nr geod. 21, Gmina Marianowo
Numer ogłoszenia: 227265 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Dzwonowie - dz. nr geod. 193/5, Gogolewie - dz. nr geod. 144/2, Marianowie - dz. nr geod. 47/1, Trąbkach - dz. nr geod. 21/11 i Wiechowie dz. nr geod. 21, Gmina Marianowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów zabaw w miejscowościach: Dzwonowo dz. nr geod. 193/5, Gogolewo dz. nr geod. 144/2, Marianowo dz. nr geod. 47/1, Trąbki dz. nr geod. 21/11, Wiechowo dz. nr geod. 21, gm. Marianowo. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Trąbki dz. nr geod 21/11, powierzchnia ogółem 249 m2: Wykonanie: - oczyszczenie terenu, powierzchnia zielona - 101 m2, - nawierzchnia z piachu - 148 m2, Montaż: - zestaw zabawowy, - huśtawka dwusiedziskowa, - huśtawka wagowa, - bujak na sprężynach, - tablica informacyjna z regulaminem 2.2. Dzwonowo dz. nr geod 193/5, powierzchnia ogółem 267 m2: Wykonanie: - oczyszczenie terenu, powierzchnia zielona - 119 m2, - nawierzchnia z piachu - 148 m2, Montaż: - zestaw zabawowy, - huśtawka dwusiedziskowa, - huśtawka wagowa, - bujak na sprężynach, - tablica informacyjna z regulaminem 2.3. Wiechowo dz. nr geod 21, powierzchnia ogółem 298 m2: Wykonanie: - oczyszczenie terenu, powierzchnia zielona - 150 m2, - nawierzchnia z piachu - 148 m2, Montaż: - zestaw zabawowy, - huśtawka dwusiedziskowa, - huśtawka wagowa, - bujak na sprężynach, - tablica informacyjna z regulaminem 2.4. Gogolewo dz. nr geod 144/2: Montaż: - zestaw lokomotywa, - bujak na sprężynach, 2.5. Marianowo dz. nr geod 47/1: Wykonanie: - nawierzchnia utwardzona - 210 m2, Montaż: - zestaw zabawowy, Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i ST (załącznik nr 1 do SIWZ) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.5 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.5 na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.13-4, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencji). Zakres referencji musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 6 do SWIZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 7 do SWIZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
Zamawiający żąda ponadto, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Do oferty należy załączyć certyfikaty, atesty lub dokumenty równoważne dla oferowanych urządzeń potwierdzające zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach właściwościami technicznymi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik 8 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współwinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROW na lata 2007 - 2013, Działanie 413: Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania, Odnowa i rozwój wsi. Nazwa projektu: Budowa placów zabaw w miejscowościach: Wiechowo, Dzwonowo, Trąbki oraz rozbudowa placów w miejscowościach: Gogolewo, Marianowo.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu_24.08.2011.pdf | 2011-08-24 15:31:23 | 223,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_24.08.2011.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:05:21 | 1,1MB | 158 razy |
2 | zalacznik_nr_1a.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:10:31 | 430,7KB | 129 razy |
3 | zalacznik_nr_1b.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:11:06 | 414,4KB | 120 razy |
4 | zalacznik_nr_1c.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:11:34 | 467,0KB | 206 razy |
5 | zalacznik_nr_1d.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:12:10 | 430,7KB | 117 razy |
6 | zalacznik_nr_1e.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:12:38 | 430,7KB | 550 razy |
7 | zalacznik_nr_2a_dzwonowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:21:00 | 1,5MB | 158 razy |
8 | zalacznik_nr_2b_dzwonowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:21:33 | 589,5KB | 265 razy |
9 | zalacznik_nr_2c_dzwonowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:22:08 | 269,8KB | 269 razy |
10 | zalacznik_nr_2a_gogolewo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:23:06 | 1,1MB | 204 razy |
11 | zalacznik_nr_2b_gogolewo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:23:33 | 413,4KB | 113 razy |
12 | zalacznik_nr_2a_marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:26:06 | 1,3MB | 125 razy |
13 | zalacznik_nr_2b_marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:26:23 | 123,4KB | 340 razy |
14 | zalacznik_nr_2c_marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:26:57 | 381,5KB | 110 razy |
15 | zalacznik_nr_2a_trabki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:28:34 | 1,1MB | 113 razy |
16 | zalacznik_nr_2b_trabki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:29:29 | 588,7KB | 131 razy |
17 | zalacznik_nr_2c_trabki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:30:18 | 269,0KB | 113 razy |
18 | zalacznik_nr_2a_wiechowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:31:11 | 810,5KB | 135 razy |
19 | zalacznik_nr_2b_wiechowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:31:57 | 588,9KB | 147 razy |
20 | zalacznik_nr_2c_wiechowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:32:17 | 269,2KB | 118 razy |
21 | zalacznik_nr_3_dzwonowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:36:21 | 192,0KB | 114 razy |
22 | zalacznik_nr_3_gogolewo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:36:45 | 179,6KB | 108 razy |
23 | zalacznik_nr_3_marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:37:09 | 191,7KB | 109 razy |
24 | zalacznik_nr_3_trabki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:37:56 | 191,9KB | 108 razy |
25 | zalacznik_nr_3_wiechowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:38:23 | 191,7KB | 229 razy |
26 | zalacznik_nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:45:11 | 428,6KB | 117 razy |
27 | zalacznik_nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:45:39 | 462,4KB | 110 razy |
28 | zalacznik_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:46:11 | 529,6KB | 109 razy |
29 | zalacznik_nr_7.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:46:55 | 560,5KB | 109 razy |
30 | zalacznik_nr_8.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:47:29 | 528,7KB | 137 razy |
31 | zalacznik_nr_9.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-08-24 16:48:13 | 416,9KB | 127 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Wyjasnienia_do_tresci_SIWZ_05.09.2011.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-09-05 15:02:09 | 70,6KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania_12.09.2011.pdf | 2011-09-12 13:57:34 | 331,1KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Kamil Przygoda | 24-08-2011 15:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jan Bugajny | 24-08-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Kamil Przygoda | 12-09-2011 13:57 |