Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Budowa placów zabaw w miejscowościach: Trąbki, Dzwonowo, Wiechowo, Sulino oraz rozbudowa placów zabaw w miejscowościach: Gogolewo, Marianowo

Marianowo: Budowa placów zabaw w miejscowościach: Trąbki, Dzwonowo, Wiechowo, Sulino oraz rozbudowa placów zabaw w miejscowościach: Gogolewo, Marianowo
Numer ogłoszenia: 209072 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w miejscowościach: Trąbki, Dzwonowo, Wiechowo, Sulino oraz rozbudowa placów zabaw w miejscowościach: Gogolewo, Marianowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trąbki dz. nr geod 21/11, powierzchnia ogółem 249 m2: Wykonanie: - oczyszczenie terenu, powierzchnia zielona - 101 m2, - nawierzchnia z piachu - 148 m2, Montaż: - zestaw zabawowy kpl 1, - huśtawka dwusiedziskowa szt 1, - huśtawka wagowa szt 2, - bujak na sprężynie szt 2, - tablica informacyjna z regulaminem szt 1. 2. Dzwonowo dz. nr geod 193/5, powierzchnia ogółem 267 m2: Wykonanie: - oczyszczenie terenu, powierzchnia zielona - 119 m2, - nawierzchnia z piachu - 148 m2, Montaż: - zestaw zabawowy kpl 1, - huśtawka dwusiedziskowa szt 1, - huśtawka wagowa szt 2, - bujak na sprężynie szt 2, - tablica informacyjna z regulaminem szt 1. 3. Wiechowo dz. nr geod 21, powierzchnia ogółem 298 m2: Wykonanie: - oczyszczenie terenu, powierzchnia zielona - 150 m2, - nawierzchnia z piachu - 148 m2, Montaż: - zestaw zabawowy szt 1, - huśtawka dwusiedziskowa szt 1, - huśtawka wagowa szt 2, - bujak na sprężynie szt 2, - tablica informacyjna z regulaminem szt 1. 4. Gogolewo dz. nr geod 144/2: Montaż: - zestaw lokomotywa kpl 1, - bujak na sprężynie szt 1. 5. Marianowo dz. nr geod 47/1: Wykonanie: - nawierzchnia utwardzona - 210 m2, - nawierzchnia bezpieczna - 40 m2, Montaż: - zestaw zabawowy kpl 1. 6. Sulino, dz. nr geod. 718/12: Wykonanie: - oczyszczenie terenu, powierzchnia zielona - 159 m2, - nawierzchnia z piachu - 66 m2, Montaż: - zestaw zabawowy szt 1, - tablica informacyjna z regulaminem szt 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.13-4, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie placów zabaw lub robót pokrewnych o wartości co najmniej 40 000,00 złotych brutto odrębnie dla każdego zadania;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi.- która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100 000 złotych (słownie : sto tysięcy),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
       

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający żąda ponadto, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Do oferty należy załączyć certyfikaty, atesty lub dokumenty równoważne dla oferowanych urządzeń potwierdzające zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach właściwościami technicznymi i wymogami bezpieczeństwa.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiacym załącznik 8 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiazujacych przepisów prawa lub z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek niesprzyjających warunków pogodowych lub działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współwinasowany przez Unię Europejską z Eropejskiego funduszu rozwoju Regionalnego w ramach PROW na lata 2007 - 2013. działanie 4.13: Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwóej wsi. Nazwa projektu: Budowa placów zabaw w miejscowościach: Wiechowo, Dzwonowo, Sulino, Trąbki oraz rozbudowa placów zabaw w miejscowościach: Gogolewo, Marianowo.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2012-06-19 11:46:59 194,8KB
2 Ogloszenie_o_zmienie_ogloszenia_29.06.2012.pdf 2012-06-29 14:57:15 106,7KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:46:59 266,7KB 96 razy
2 zalacznik_nr_1_i_2_do_siwz_projekt_budowlany_i_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_-_plac_zabaw_dzwonowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:48:03 464,7KB 419 razy
3 zalacznik_nr_1_i_2_do_siwz_projekt_budowlany_i_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_-_plac_zabaw_gogolewo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:48:26 1,5MB 136 razy
4 zalacznik_nr_1_i_2_do_siwz_projekt_budowlany_i_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_-_plac_zabaw_marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:48:44 3,2MB 635 razy
5 zalacznik_nr_1_i_2_do_siwz_projekt_budowlany_i_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_-_plac_zabaw_sulino.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:49:02 1,9MB 318 razy
6 zalacznik_nr_1_i_2_do_siwz_projekt_budowlany_i_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_-_plac_zabaw_trabki.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:49:14 395,5KB 215 razy
7 zalacznik_nr_1_i_2_do_siwz_projekt_budowlany_i_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_-_plac_zabaw_wiechowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:49:29 423,5KB 114 razy
8 zalacznik_nr_3_do_siwz_przedmiar_inwestorski_-_plac_zabaw_[rozbudowa]_gogolewo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:50:03 44,7KB 264 razy
9 zalacznik_nr_3_do_siwz_przedmiar_inwestorski_-_plac_zabaw_[rozbudowa]_marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:50:16 50,9KB 114 razy
10 zalacznik_nr_3_do_siwz_przedmiar_inwestorski_-_plac_zabaw_[wykonanie]_dzwonowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:50:32 47,6KB 68 razy
11 zalacznik_nr_3_do_siwz_przedmiar_inwestorski_-_plac_zabaw_[wykonanie]_sulino.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:50:43 46,2KB 83 razy
12 zalacznik_nr_3_do_siwz_przedmiar_inwestorski_-_plac_zabaw_[wykonanie]_trabki.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:50:54 48,1KB 65 razy
13 zalacznik_nr_3_do_siwz_przedmiar_inwestorski_-_plac_zabaw_[wykonanie]_wiechowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:51:06 48,0KB 57 razy
14 zalacznik_nr_4_do_siwz_-_oswiadczenie_wykonawcy_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:51:17 54,0KB 49 razy
15 zalacznik_nr_5_do_siwz_oswiadczenie_wykonawcy_o_niepodleganiu_wykluczeniu_w_postepowaniu.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:51:23 60,4KB 46 razy
16 zalacznik_nr_6_do_siwz_wykaz_robot_budowlanych.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:51:28 74,7KB 53 razy
17 zalacznik_nr_7_do_siwz_wykaz_osob_do_wykonania_zamowienia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:51:32 76,7KB 39 razy
18 zalacznik_nr_8_do_siwz_formularz_oferty.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:51:38 90,1KB 133 razy
19 zalacznik_nr_9_do_siwz_postanowienia_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-19 11:51:43 104,3KB 56 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Zmiana_Specyfikacji_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_29.06.2012.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-29 14:57:15 266,6KB
2 Specyfikacja_techniczna_po_zmianach_-_plac_zabaw_Marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-29 15:00:13 692,3KB
3 Opis_po_zmianach_-_plac_zabaw_Marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-29 15:16:17 986,6KB
4 Przedmiar_po_zmianach_-_plac_zabaw_Marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-29 15:17:36 263,6KB
5 Rys_1_po_zmianach_-_plac_zabaw_Marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-29 15:18:19 382,6KB
6 Rys_2_po_zmianach_-_plac_zabaw_Marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-29 15:19:13 123,4KB
7 Rys_3_po_zmianach_-_plac_zabaw_Marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-29 15:19:47 359,1KB
8 Wyjasnienie__do_SIWZ_29.06.2012.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-29 15:23:35 41,9KB
Wynik postępowania
1 Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_10.07.2012.pdf 2012-07-10 13:43:23 87,5KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf 2012-08-03 10:40:57 261,1KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Stępień 19-06-2012 11:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jan Bugajny 19-06-2012
Ostatnia aktualizacja: Kamil Przygoda 03-08-2012 10:40