Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Renowacja wraz z termomodernizacją zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Marianowie

Marianowo: Renowacja wraz z termomodernizacją zabytkowego budynku Szkoły podstawowej w Marianowie
Numer ogłoszenia: 32218 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja wraz z termomodernizacją zabytkowego budynku Szkoły podstawowej w Marianowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - ocieplenie ścian fundamentowych, - roboty naprawcze konstrukcji drewnianej dachu i nowe uzupełnienia, - likwidacja kominów wentylacyjnych, - nowe odprowadzenie wentylacji grawitacyjnej strychu, - przewód kominowy dymowy, - uzupełnienie belki konstrukcyjnej HEB 160 w konstrukcje dachu, - termoelewacja, - renowacja cokołu kamiennego, - wymiana pokrycia dachu i obróbki, - naprawa studzienek piwnicznych okien.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.26.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.10.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej 2 roboty odpowiadajace swoim rodzajem przemiotowi zamówienia tj. termomodernizacji budynków o wartosci, co najmniej 150.000,00 złotych każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złozy stosowne oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli wykonawca wykaże, że zapewni kierowanie robotami przez osobę do kierowania budową, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów, należącą do własciwej Izby Inzynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość zaproponowanej ceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiacym załacznik nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

> zmiany danych teleadresowych osób reprezentujacych firmę, kluczowych specjalistów (inspektorów nadzoru) przedstawionych w umowie, > zmian podwykonawcy przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, > rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w stosunku do wskazanego w ofercie wykonawcy, > zmiany osoby / osób wskazanych w umowie, jako nadzorujacych roboty w przypadku ich śmierci, rezygnacji z pełnienia obowiazków, utraty uprawnień, itp., > zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez zamawiającego, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z STWiOR, - zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek zamawiajacego, - zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie, - ujawnieniem w trakcie prowadzenia prac obiektów lub przedmiotów o charakterze archeologicznym, - siły wyzszej, - konieczności wprowadzenia uzgodnionych rozwiazań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, odstepujących w sposób istotny od projektu, > zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiazań technicznych / technologicznych niż wskazanych w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiazań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1 73-121 Marianowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1 73-121 Marianowo pokój nr 15, I piętro (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest przez unię Europejską z Europejskiego Funduszu rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nabrzeżnych Obszarów Rybackich 2007 - 2013, który odpowiada warunkom przyznania pomocy dla realizacji projektu pn.: Renowacja z termomodernizacją zabytkowego budynku Szkoły podstawowej w Marianowie oraz utworzenie miejsca pamięci zwiazanego z tradycjami rybackimi regionu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu_23.01.2013.pdf 2013-01-23 14:58:45 220,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_23.01.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-01-23 14:58:45 3,1MB 285 razy
2 dokumentacja_projektowa_23.01.2013.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-01-23 15:07:14 10,6MB 289 razy
3 przedmiar_23.01.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-01-23 15:07:39 112,9KB 286 razy
4 inwentaryzacja_architektoniczno_-_budowlana_23.01.2013.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-01-23 15:09:54 3,3MB 260 razy
5 specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_23.01.2013.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-01-23 15:10:58 700,3KB 226 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Zmiana_SIWZ_31.01.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-02-01 10:23:46 62,4KB
2 Wyjasnienia_do_SIWZ_06.02.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-02-06 08:10:57 318,0KB
Wynik postępowania
1 28.02.2013.07.48.35_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_27.02.2013.pdf 2013-02-28 07:48:35 414,9KB
Udzielenie zamówienia
1 14.03.2013.10.07.05_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_13.03.2013.pdf 2013-03-14 10:07:05 418,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Stępień 23-01-2013 14:58
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jan Bugajny 23-01-2013
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 14-03-2013 10:07