System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Modernizacja drogi gminnej asfaltowej na terenie Gminy Marianowo - wykonanie przebudowy ulicy Mieszka I w miejscowości Marianowo, droga gminna numer 515006Z, klasa techniczna drogi D - droga dojazdowa, działki nr 65/6, 65/7, 94 i 99/3 obręb Marianowo
Marianowo: Modernizacja drogi gminnej asfaltowej na terenie Gminy Marianowo - wykonanie przebudowy ulicy Mieszka I w miejscowości Marianowo, droga gminna numer 515006Z, klasa techniczna drogi D - droga dojazdowa, działki nr 65/6, 65/7, 94 i 99/3 obręb Marianowo
Numer ogłoszenia: 281130 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ug@marianowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej asfaltowej na terenie Gminy Marianowo - wykonanie przebudowy ulicy Mieszka I w miejscowości Marianowo, droga gminna numer 515006Z, klasa techniczna drogi D - droga dojazdowa, działki nr 65/6, 65/7, 94 i 99/3 obręb Marianowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja drogi gminnej asfaltowej na terenie Gminy Marianowo - wykonanie przebudowy ulicy Mieszka I w miejscowości Marianowo, droga gminna numer 515006Z, klasa techniczna drogi D - droga dojazdowa, działki nr 65/6, 65/7, 94 i 99/3 obręb Marianowo 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar Robót - załącznik nr 8, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 oraz Projekt Budowlany - załącznik nr 10. 2. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego oraz 36 miesięcy rękojmi. 3. Zamawiający wymaga załączenia do oferty cenowej kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną odpowiadającym przedmiarowi robót - stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, tabelą wartości elementów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.23.31.40-2, 45.23.30.00-9, 45.23.31.20-6, 45.23.33.20-8, 45.23.33.30-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 45.11.27.10-5, 45.23.23.10-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.90-8, 45.23.21.30-2, 45.23.24.51-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 02.08.2013 r. do godziny 10:00. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, modernizacji, przebudowie drogi kategorii minimum D o wartości minimum 100.000,00 zł, a także przedstawią wykaz z podaniem rodzaju i wartości robót, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa dróg określonymi przepisami ustawy - prawo budowlane. Kadra kierownicza winna legitymować się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Posiada środki finansowe lub dostęp do środków finansowych w postaci kredytu w wysokości 100 % zaproponowanego wynagrodzenia brutto.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów, sprzętu i roboczogodzin sporządzony przez Wykonawcę w wersji papierowej z podziałem na etapy robót wymienione w punkcie nr 4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, nie zinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b) nieterminowe przekazanie placu budowy przez Zamawiającego, gdy opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; c) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w tym: - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 4) zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin okresu przewidzianego na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, pokój Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 18.07.2013.09.25.41_Ogloszenie_o_zamowieniu_18.07.2013.pdf | 2013-07-18 09:25:41 | 190,7KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 18.07.2013.09.25.41_Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_18.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-18 09:25:41 | 181,2KB | 147 razy |
2 | 18.07.2013.09.26.44_Zalacznik_Nr_7_do_SIWZ_-_wzor_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-18 09:26:44 | 68,4KB | 194 razy |
3 | 18.07.2013.09.27.04_Zalacznik_Nr_8_do_SIWZ_-_przedmiar_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-18 09:27:04 | 65,0KB | 116 razy |
4 | 18.07.2013.09.29.24_Zalacznik_Nr_9_-_Specyfikacja_wykonania_i_odbioru_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-18 09:29:24 | 1,2MB | 382 razy |
5 | zalacznik_nr_10_do_siwz_-_projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-18 09:34:32 | 3,0MB | 411 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 06.08.2013.11.21.46_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_06.08.2013.pdf | 2013-08-06 11:21:46 | 274,6KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 16.08.2013.14.17.08_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_16.08.2013.pdf | 2013-08-16 14:17:08 | 484,0KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Stępień | 18-07-2013 09:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jan Bugajny | 18-07-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Stępień | 16-08-2013 14:17 |