System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim
Marianowo: Dostawę fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 455754 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim o następujących parametrach: - pojazd fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 roku, - ilość miejsc siedzących 9 (1 kierowca + 8 pasażerów, w tym z opcją jednego pasażera na wózku inwalidzkim, - silnik wysokoprężny, turbodoładowany, moc minimalna 100 KM, - rozstaw osi minimum 3400 mm, - nadwozie przeszklone, - immobiliser, - centralny zamek z pilotem, - wspomaganie układu kierowniczego, - układ hamulcowy z ABS, - klimatyzacja z manualną regulacją, - tapicerka materiałowa - preferowany kolor ciemny, - fotel kierowcy z regulacją wysokości, - szyby przyciemniane w części tylnej pojazdu o wysokiej zdolności filtrującej, - pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń w przedziale pasażerskim oraz na wózku inwalidzkim, - drzwi boczne przesuwane z prawej strony, - instalacja radiowa z radiem, odtwarzaczem CD i głośnikami, - trzeci rząd foteli szybkodemontowalny (trzech pasażerów z opcją jednego pasażera na wózku inwalidzkim), - najazd z powłoką antypoślizgową umożliwiający wprowadzenia wózka inwalidzkiego do pojazdu drzwiami tylnymi, - szyny podłogowe do mocowania 1 wózka inwalidzkiego, - dodatkowe światło stop, - podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, - oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem informującym o przewozie osób niepełnosprawnych, - halogeny przednie przeciwmgielne, - apteczka samochodowa, gaśnica, trójkąt, podnośnik, klucz do kół, - pełnowymiarowe koło zapasowe, - dywaniki gumowe w przedziale kierowcy, - homologację do przewozu osób niepełnosprawnych. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego. Zamawiający wyznaczy osobę upoważnioną do odbioru przedmiotu zamówienia. Potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy oraz przyjęcie przez Zamawiającego faktury VAT. Gwarancja i serwis: - minimum 24-miesięczny okres gwarancji bez limitu kilometrów - na części i podzespoły pojazdu, - minimum 8-letni okres gwarancji na perforację nadwozia, - minimum 36-miesięcy na lakier.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianow ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianow ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 08.11.2013.08.42.57_Ogloszenie_o_zamowieniu_08.11.2013.pdf | 2013-11-08 08:42:57 | 159,2KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 08.11.2013.08.43.21_Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_08.11.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-11-08 08:43:22 | 3,7MB | 113 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 15.11.2013.12.25.41_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_15.11.2013.pdf | 2013-11-15 12:25:41 | 258,7KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 03.12.2013.13.18.41_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_03.12.2013.pdf | 2013-12-03 13:18:42 | 125,6KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Stępień | 08-11-2013 08:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zenon Chlebicki | 08-11-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Stępień | 03-12-2013 13:18 |