Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim

Marianowo: Dostawę fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 455754 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim o następujących parametrach: - pojazd fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 roku, - ilość miejsc siedzących 9 (1 kierowca + 8 pasażerów, w tym z opcją jednego pasażera na wózku inwalidzkim, - silnik wysokoprężny, turbodoładowany, moc minimalna 100 KM, - rozstaw osi minimum 3400 mm, - nadwozie przeszklone, - immobiliser, - centralny zamek z pilotem, - wspomaganie układu kierowniczego, - układ hamulcowy z ABS, - klimatyzacja z manualną regulacją, - tapicerka materiałowa - preferowany kolor ciemny, - fotel kierowcy z regulacją wysokości, - szyby przyciemniane w części tylnej pojazdu o wysokiej zdolności filtrującej, - pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń w przedziale pasażerskim oraz na wózku inwalidzkim, - drzwi boczne przesuwane z prawej strony, - instalacja radiowa z radiem, odtwarzaczem CD i głośnikami, - trzeci rząd foteli szybkodemontowalny (trzech pasażerów z opcją jednego pasażera na wózku inwalidzkim), - najazd z powłoką antypoślizgową umożliwiający wprowadzenia wózka inwalidzkiego do pojazdu drzwiami tylnymi, - szyny podłogowe do mocowania 1 wózka inwalidzkiego, - dodatkowe światło stop, - podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, - oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem informującym o przewozie osób niepełnosprawnych, - halogeny przednie przeciwmgielne, - apteczka samochodowa, gaśnica, trójkąt, podnośnik, klucz do kół, - pełnowymiarowe koło zapasowe, - dywaniki gumowe w przedziale kierowcy, - homologację do przewozu osób niepełnosprawnych. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego. Zamawiający wyznaczy osobę upoważnioną do odbioru przedmiotu zamówienia. Potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy oraz przyjęcie przez Zamawiającego faktury VAT. Gwarancja i serwis: - minimum 24-miesięczny okres gwarancji bez limitu kilometrów - na części i podzespoły pojazdu, - minimum 8-letni okres gwarancji na perforację nadwozia, - minimum 36-miesięcy na lakier.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianow ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianow ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 08.11.2013.08.42.57_Ogloszenie_o_zamowieniu_08.11.2013.pdf 2013-11-08 08:42:57 159,2KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 08.11.2013.08.43.21_Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_08.11.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-08 08:43:22 3,7MB 113 razy
Wynik postępowania
1 15.11.2013.12.25.41_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_15.11.2013.pdf 2013-11-15 12:25:41 258,7KB
Udzielenie zamówienia
1 03.12.2013.13.18.41_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_03.12.2013.pdf 2013-12-03 13:18:42 125,6KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Stępień 08-11-2013 08:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Zenon Chlebicki 08-11-2013
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 03-12-2013 13:18