Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2014-2017

Marianowo: Obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2014-2017
Numer ogłoszenia: 470262 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2014-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi bankowej budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2014-2017. 1. Zamówienie obejmuje następujące jednostki organizacyjne Gminy Marianowo: 1) Gmina Marianowo (organ), 2) Urząd Gminy Marianowo, 3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Marianowie, 4) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Marianowie, 5) Publiczne Gimnazjum im. Ks. Twardowskiego w Marianowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie bieżącej obsługi bankowej budżetu gminy Marianowo oraz jednostek finansowanych przez ten budżet, w tym: 1) otwieranie i prowadzeniu rachunków bieżących dla jednostek, otwieranie, prowadzenie i likwidację rachunków pomocniczych ( rachunków funduszy celowych, specjalnych i innych, w tym rachunki związane z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej), 2) na życzenie Zamawiającego możliwość wskazania środków finansowych na wybranym koncie, które nie będą oprocentowane, 3) zapewnienie bezpłatnego elektronicznego systemu obsługi bankowej we wszystkich obsługiwanych jednostkach organizacyjnych gminy, poprzez: - dostarczenie oprogramowania elektronicznego systemu obsługi bankowej dla wszystkich podmiotów biorących udział w zamówieniu a także zapewnienie przekazywania i instalowania wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie obowiązywania umowy, - zapewnienie przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi elektronicznego systemu obsługi bankowej ( niezwłocznie po podpisaniu umowy) oraz bieżące udzielanie wsparcia telefonicznie, - zapewnienie sporządzania i przekazywania wyciągów bankowych drogą elektroniczną oraz na życzenie Zamawiającego, w wyjątkowych sytuacjach, w formie papierowej, - realizacja poleceń przelewów na rachunki Zamawiającego i rachunki prowadzone przez placówkę banku obsługującego oraz realizacja poleceń przelewów na rachunki prowadzone w innych bankach, - w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi bankowej, realizacja przelewów w formie papierowej, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki Zamawiającego, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego, 6) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, 7) udzielanie gminie Marianowo kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetu, do wysokości określonej corocznie upoważnieniem w uchwałach budżetowych. Udzielenie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez Zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi do oceny zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu. Kosztami kredytu winny być jedynie odsetki naliczane w okresach miesięcznych, płatne w ostatnim dniu miesiąca za dany miesiąc, naliczane od salda rzeczywistego zadłużenia przy założeniu że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni a rok 365/366 dni. Odsetki za miesiąc rozrachunkowy naliczane będą w oparciu o WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedniego, plus marża. Zamawiający nie dopuszcza jako kosztu kredytu prowizji przygotowawczej. Dla potrzeb podania ceny kredytu w ofercie należy przyjąć, że: - oprocentowanie kredytu wyliczone zostanie w oparciu o WIBOR 1M z dnia 31 października 2013 r. ( 2,60 %). - kredyt będzie udzielony na okres 120 dni a jego wysokość w każdym dniu kredytowania będzie wynosić 500 000,00 zł 8) umieszczanie na wyciągach bankowych wszystkich informacji o płatnościach podanych przez kontrahentów w opisie płatności, 9) oprocentowanie, stałe przez okres trwania umowy, środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych - środki zdeponowane na rachunkach bankowych zostaną oprocentowane bez względu na ich wysokość a kapitalizacja odsetek będzie następować na koniec każdego miesiąca. Dla potrzeb wyliczenia ceny w ofercie należy zastosować WIBID 1M z dnia 31 października 2013 r. tj. 2,40 %, 10) automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec dnia na rachunku bieżącym powyżej 1.000,00 zł na lokatach typu O/N, i in. 11) możliwość lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych na podstawie odrębnych dyspozycji Zamawiającego (Zamawiający zastrzega sobie prawa do lokowania wolnych środków finansowych w innych instytucjach finansowych), 12) zapewnienie usługi rozliczania masowych płatności. Gmina korzysta z systemów informatycznych dostarczanych przez Zakład Systemów Informatycznych SIGID Sp. z o.o. Płatności masowe dotyczyć będą podatków lokalnych jak również opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi. W najbliższym czasie gmina nie zamierza zmieniać dostawcy systemów informatycznych, 13) wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń o posiadanych rachunkach oraz uzyskiwanie innych informacji, w zakresie objętym zamówieniem, na wniosek Zamawiającego i jednostek organizacyjnych, 3. Prowadzenie obsługi kasowej za pośrednictwem ekspozytury lub agencji w wyodrębnionym pomieszczeniu w siedzibie Urzędu Gminy Marianowo w dni robocze w godzinach pracy Urzędu tj. od 715 do 1515. przynajmniej 5 godzin dziennie, dla Zamawiającego i jednostek organizacyjnych gminy. Zamawiający zapewni Wykonawcy lub agentowi Wykonawcy na podstawie umowy najmu pomieszczenie o powierzchni 12,75 m2 usytuowane w budynku Urzędu Gminy w Marianowie przy ul. Mieszka I 1, 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat bankowych z tytułu: 1) otwarcia rachunku lokat terminowych, 2) otwarcia nowego rachunku i likwidację istniejącego, 3) dokonywania przelewów w ramach banku, 4) potwierdzenia salda i wyciągi bankowe ( w formie papierowej bądź elektronicznej), 5) wydawania zaświadczeń i opinii bankowych, 6) prowadzenia bankowości w systemie elektronicznym: a) instalacji systemu, b) obsługi systemu (bieżąca aktualizacja oprogramowania wraz z instalacją, zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego oprogramowania), c) przeszkolenia pracowników. 5. Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia bieżącej obsługi bankowej budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy Marianowo a także obsługi kasowej dla jednostek organizacyjnych gminy Marianowo: 1) Gmina Marianowo (organ), 2) Urząd Gminy Marianowo, 3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Marianowie, 4) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Marianowie, 5) Publiczne Gimnazjum im. Ks. Twardowskiego w Marianowie. 6. Wykonawca zawrze umowy indywidualne na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy Marianowo wymienionymi w punkcie 5, za wyjątkiem Urzędu Gminy Marianowo, który będzie objęty umową zawartą z Gminą Marianowo, 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat lub prowizji bankowych od osób fizycznych lub prawnych dokonujących wpłat lub wypłat gotówkowych na rachunki bankowe Gminy Marianowo lub rachunki bankowe podmiotów zależnych wykazanych w specyfikacji. Opłaty lub prowizje bankowe od wpłat i wypłat gotówkowych winny być pobierane z rachunku Zamawiającego lub jednostek zależnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5, 66.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, należy złożyć następujące dokumenty: a) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe. W przypadku banku państwowego (art. 14 i nast. Pr. bank) wystarczy podać rocznik, numer Dziennika Ustaw oraz numer pozycji, pod którą został opublikowany akt prawny o utworzeniu banku. W przypadku banku, który swoją działalność rozpoczął przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193, tj. ustawy z dnia 31 stycznia 1989 r. - Prawo bankowe, mają zastosowanie przepisy art.178 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług polegających na bankowej obsłudze budżetu jednostki samorządu terytorialnego, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, w tym informacja o usługach niewykonanych lub wykonywanych nienależycie - załącznik nr 3, Zamawiający wymaga załączenia dowodów, że usługi o których mowa powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego. 2. Pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1 73-121 Marianowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, Sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 19.11.2013.08.11.05_Ogloszenie_o_zamowieniu_18.11.2013.pdf 2013-11-19 08:11:07 2,0MB
2 27.11.2013.14.52.01_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_o_zamowieniu_27.11.2013.pdf 2013-11-27 14:52:01 68,1KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 19.11.2013.08.11.07_Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_18.11.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-19 08:11:08 154,1KB 450 razy
2 19.11.2013.08.11.44_Zalacznik_Nr_1_do_SIWZ_18.11.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-19 08:11:44 59,4KB 130 razy
3 19.11.2013.08.12.03_Zalacznik_Nr_2_do_SIWZ_18.11.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-19 08:12:03 36,0KB 130 razy
4 19.11.2013.08.12.20_Zalacznik_Nr_3_do_SIWZ_18.11.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-19 08:12:20 23,4KB 129 razy
5 19.11.2013.08.12.38_Zalacznik_Nr_4_do_SIWZ_18.11.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-19 08:12:38 45,7KB 127 razy
6 19.11.2013.08.12.54_Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ_18.11.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-19 08:12:54 37,6KB 129 razy
7 rb_27s_iii_2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 836,1KB 46 razy
8 rb_27s_iv_2012.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 871,3KB 43 razy
9 rb_28s_iii_2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 1,1MB 48 razy
10 rb_28s_iv_2012.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 1,1MB 44 razy
11 rb_nds_iii_kw_2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 249,3KB 55 razy
12 rb_nds_iv_2012.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 247,0KB 46 razy
13 rb_n_iii_kw_2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 353,2KB 104 razy
14 rb_n_iv_2012.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 356,8KB 62 razy
15 rb_z_iii_kw_2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 358,9KB 64 razy
16 rb_z_iv_2012.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 357,2KB 43 razy
17 uchwala_rio-opinia_z_wykonania_budzetu_i_polrocze_2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 1,0MB 62 razy
18 uchwala_rio-opinia_z_wykonania_budzetu_za_2012_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 588,8KB 77 razy
19 uchwala_rio-opinia_z_wykonania_budzetu_za_i_polrocze_2012.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 848,2KB 12 razy
20 uchwala_rio_-opinia_projekt_budzetu_na_2013_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 322,2KB 48 razy
21 wykaz_zaciagnietych_zobowiazan.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:47:32 207,2KB 54 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 27.11.2013.14.52.01_Zmiana_SIWZ_27.11.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-27 14:52:01 344,0KB
2 28.11.2013.12.44.35_WyjaA_nienia_na_zapytania_oferenta_27.11.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-11-28 12:44:35 796,1KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 27.11.2013.14.55.45_Zmiana_terminu_skA_adania_i_otwarcia_ofert_27.11.2013.pdf 2013-11-27 14:55:45 344,0KB
Wynik postępowania
1 11.12.2013.15.18.38_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_11.12.2013.pdf 2013-12-11 15:18:38 214,3KB
Udzielenie zamówienia
1 03.01.2014.13.17.57_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_03.01.2014.pdf 2014-01-03 13:17:57 195,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Stępień 19-11-2013 08:11
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Iwona Marzec 18-11-2013
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 03-01-2014 13:17