Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych (obiadów) w szkołach na terenie gminy Marianowo

Marianowo: Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych (obiadów) w szkołach na terenie gminy Marianowo
Numer ogłoszenia: 128669 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 5613811, faks 0-91 5613811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych (obiadów) w szkołach na terenie gminy Marianowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, dostarczania i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych (obiadów) w szkołach na terenie gminy Marianowo. 1) Wykaz szkół do których dostarczane będą posiłki: - Szkoła Podstawowa w Marianowie - Filia Szkoły Podstawowej w Dzwonowie - Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Gogolewie - Gimnazjum Publiczne w Marianowie 2)Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania obiadów jednodaniowych wydawanych w systemie: - 2 x w tygodniu dania mięsne składające się z: mięsa od 100 gram, ziemniaki lub kasza lub ryż - 200 gram, surówka lub jarzyna 100 gram, kompot lub sok 150 ml, - 2 x w tygodniu zupa z wkładką - 400 ml + pieczywo, - 1 x w tygodniu danie bezmięsne typu: naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy, kluski itp. - 300 gram, kompot lub sok - 150 ml. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z artykułów zakupionych przez Wykonawcę. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania posiłków w naczyniach jednorazowych, ze sztućcami jednorazowymi. Naczynia oraz sztućce muszą posiadać wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. 4) Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to około 100 dzieci (liczba ta w trakcie roku szkolnego może ulegać zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków. 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz walory smakowe i estetyczne. Wykonawca jest odpowiedzialny za sporządzanie posiłków zgodnie z jadłospisem, który musi być przedłożony przez Wykonawcę Dyrektorom Szkół. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany jadłospisu, który jest niezgodny z SIWZ. 6) Dyrektorzy szkół sprawdzać będą zgodność podanego posiłku z dostarczonym przez Wykonawcę jadłospisem. 6) Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z dożywiania obciążają Dyrektorów placówek szkolnych. 7) Obiady muszą być przygotowane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. u. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.), normami żywienia oraz zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w SIWZ kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.7) ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne – należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, pok. 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 16.06.2014.08.47.11_Ogloszenie_o_zamowieniu_13.06.2014.pdf 2014-06-16 08:47:11 202,6KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 16.06.2014.08.47.11_Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_13.06.2014.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-06-16 08:47:11 111,4KB 84 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 23.06.2014.12.21.12_Wyjasnienia_do_SIWZ_23.06.2014.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-06-23 12:21:13 26,1KB
Wynik postępowania
1 01.07.2014.08.33.06_Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_01.07.2014.pdf 2014-07-01 08:33:06 235,4KB
Udzielenie zamówienia
1 04.07.2014.10.59.01_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_04.07.2014.pdf 2014-07-04 10:59:01 105,4KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Stępień 16-06-2014 08:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jolanta Zygadło 13-06-2014
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 04-07-2014 10:59