Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. "Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy i Biblioteki Publicznej w Marianowie przy ul. Mieszka I 1"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy i Biblioteki Publicznej w Marianowie przy ul. Mieszka I 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy i Biblioteki Publicznej w Marianowie polegająca na przeprowadzeniu nast. prac: - wymiana pokryć dachowych z papy i dachówki, - wymiana stolarki okiennej drewnianej na pcv i drzwi wejściowych drewnianych, - docieplenie wszystkich ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm., - ułożenie ocieplenia z wełny mineralnej dachowej powlekanej bitumicznie na płaskich częściach dachu, - wykonanie opaski wokół budynku (obrzeża chodnikowe + żwirek), - montaż nowych balustrad schodowych oraz pochwytów dla osób niepełnosprawnych, - ułożenie nowej nawierzchni na podjeździe dla osób niepełnosprawnych, - docieplenie ścian w częściach podpiwniczonych, - wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana instalacji odgromowej, - wykonanie cokolika wraz z obłożeniem murków z płytek klinkierowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 19 000,00 należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednej roboty budowlanej podobnej, polegającej na budowie, remoncie,. modernizacji, przebudowie budynku o wartości min. 350 000,00 złotych brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mieszka I 1 73-121 Marianowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Mieszka I 1 73-121 Marianowo - pok. Nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu.doc 2009-08-11 13:16:44 34KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Specyfikacja_Istotnych_WarunkA_w_ZamA_wienia_Termomodernizacja_UG_Marianowo.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 13:16:44 21KB 82 razy
2 Kosztorys_slepy_Marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-17 08:41:48 11,0MB 34 razy
3 Specyfikacja_techniczna_Marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-17 08:41:48 46,4MB 27 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Projekt_wykonawczy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-13 14:50:32 79,6KB
2 ZaA_acznik_Nr_5_do_SIWZ_-__Umowa.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-08-13 15:14:38 80,5KB
3 OdpowiedAo_na_pytania_do_specyfikacji.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-21 11:14:22 16,3KB
4 Rysunki_elewacji.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-21 11:15:20 745,7KB
5 zestawienie_stolarki.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-21 11:16:04 474,5KB
6 odpowiedzi_na_zapytanie_2009-08-25.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-25 11:48:16 19,3KB
Wynik postępowania
1 Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_03.09.2009.pdf 2009-09-03 14:06:19 448,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Jan Bugajny 11-08-2009 13:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jan Bugajny 10-08-2009
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 03-09-2009 14:06