System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 404 938,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 404 938,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
ZAMIESZCZENIE OGŁOSZENIA: obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA MARIANOWO , ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, województwo zachodniopomorskie, tel. ( 91) 561 38 66, fax. (091) 561 38 66,
adres strony internetowej: www.ug.marianowo.pl
I.2) Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 404 938,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez gminę Marianowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 404 938,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo.
1. Kredyt długoterminowy w walucie PLN,
2. Kwota kredytu: do 1 404.938,00 zł, (Słownie: Jeden milion czterysta cztery tysiące dziewięćset trzydzieści osiem złotych).
3. Okres kredytowania 10 lat, okres spłaty od 31.01.2010 r. do 31.12.2019 r.
4. Uruchomienie kredytu: do 15 grudnia 2009 r.
5. Spłata odsetek: miesięcznie, wg terminów spłat rat kredytu do 15-go każdego miesiąca.
6. Spłata kapitału: wg załączonego harmonogramu.
7. Cena, czyli całkowity koszt kredytu, wyrażona w złotych obejmuje kwotę: WIBOR 1M plus marża banku stała dla całego okresu kredytowania.
8. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
9. Zastrzega się, że w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Bank winien uwzględnić termin spłat i naliczyć odpowiednie mniejsze odsetki. Ponadto zastrzega się, że Bank nie obarczy Zamawiającego żadnymi konsekwencjami wynikającymi z wcześniejszej spłaty kredytu.
10. Prowizja od kwoty pobranego kredytu płatna jednorazowo w dniu uruchomieniem kredytu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66.11.30.00-5 Usługi udzielenia kredytu
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zakończenie 31.12.2019.
III.1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2. WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Oferenci którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Nie są wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawa zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
3. Spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 pkt 1 - 4 w/w ustawy.
4. Spełniają warunki określone w SIWZ.
Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą „ spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego do SIWZ wzoru- zał. nr 1.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załączonego do SIWZ wzoru -zał. nr 2.
4. Aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego ze wskazaniem osób upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
5. Symulacja kosztu kredytu za okres kredytowania w zł wyliczona zgodnie z formularzem ofertowym.
6. Kserokopie aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
7. Kserokopie aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
IV. PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1) Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy , ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
19 listopada 2009 r. do godz. 1100, miejsce: Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, Sekretariat (I piętro)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert)
Wójt Gminy Marianowo
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie_o_przetargu.doc | 2009-11-05 14:13:26 | 39KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWS_kredyt_dlugoterminowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-11-05 13:42:05 | 131,5KB | 96 razy |
2 | zalacznik_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-11-05 14:42:16 | 37,4MB | 102 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Wyjasnienia_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-11-10 07:58:19 | 28,5KB | |
2 | NIP_GMINY_MARIANOWO.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-11-10 07:58:38 | 342,0KB | |
3 | REGON_GMINY_MARIANOWO.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-11-10 07:59:02 | 382,4KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej.doc | 2009-11-24 11:44:10 | 58KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Stępień | 05-11-2009 13:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Iwona Marzec | 05-11-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Stępień | 24-11-2009 11:44 |