Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 404 938,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NA

Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 404 938,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

ZAMIESZCZENIE OGŁOSZENIA: obowiązkowe

 

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego

 

 

I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres zamawiającego:

GMINA MARIANOWO , ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, województwo zachodniopomorskie, tel. ( 91) 561 38 66, fax. (091) 561 38 66,

adres strony internetowej: www.ug.marianowo.pl

I.2) Rodzaj zamawiającego:

Administracja samorządowa

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 404 938,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez gminę Marianowo.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1 404 938,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo.

1. Kredyt długoterminowy w walucie PLN,

2. Kwota kredytu: do 1 404.938,00 zł, (Słownie: Jeden milion czterysta cztery tysiące dziewięćset trzydzieści osiem złotych).

3. Okres kredytowania 10 lat, okres spłaty od 31.01.2010 r. do 31.12.2019 r.

4. Uruchomienie kredytu: do 15 grudnia 2009 r.

5. Spłata odsetek: miesięcznie, wg terminów spłat rat kredytu do 15-go każdego miesiąca.

6. Spłata kapitału: wg załączonego harmonogramu.

7. Cena, czyli całkowity koszt kredytu, wyrażona w złotych obejmuje kwotę: WIBOR 1M plus marża banku stała dla całego okresu kredytowania.

8. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.

9. Zastrzega się, że w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Bank winien uwzględnić termin spłat i naliczyć odpowiednie mniejsze odsetki. Ponadto zastrzega się, że Bank nie obarczy Zamawiającego żadnymi konsekwencjami wynikającymi z wcześniejszej spłaty kredytu.

10. Prowizja od kwoty pobranego kredytu płatna jednorazowo w dniu uruchomieniem kredytu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

66.11.30.00-5 Usługi udzielenia kredytu

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zakończenie 31.12.2019.

 

III.1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

 

III.2. WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Oferenci którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

2.Nie są wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawa zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)

 

3. Spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 pkt 1 - 4 w/w ustawy.

 

4. Spełniają warunki określone w SIWZ.

 

Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą „ spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego do SIWZ wzoru- zał. nr 1.

 

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załączonego do SIWZ wzoru -zał. nr 2.

 

4. Aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego ze wskazaniem osób upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

 

5. Symulacja kosztu kredytu za okres kredytowania w zł wyliczona zgodnie z formularzem ofertowym.

 

6. Kserokopie aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

 

7. Kserokopie aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

 

IV. PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1) Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)Kryteria oceny ofert: najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl

Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy , ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

19 listopada 2009 r. do godz. 1100, miejsce: Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, Sekretariat (I piętro)

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert)

 

Wójt Gminy Marianowo

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie_o_przetargu.doc 2009-11-05 14:13:26 39KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWS_kredyt_dlugoterminowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-11-05 13:42:05 131,5KB 96 razy
2 zalacznik_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-11-05 14:42:16 37,4MB 102 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Wyjasnienia_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-11-10 07:58:19 28,5KB
2 NIP_GMINY_MARIANOWO.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-11-10 07:58:38 342,0KB
3 REGON_GMINY_MARIANOWO.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-11-10 07:59:02 382,4KB
Wynik postępowania
1 Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej.doc 2009-11-24 11:44:10 58KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Stępień 05-11-2009 13:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Iwona Marzec 05-11-2009
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 24-11-2009 11:44