System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2010-2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA
„Obsługę bankową budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2010-2013”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
ZAMIESZCZENIE OGŁOSZENIA: obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA MARIANOWO , ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, województwo zachodniopomorskie, tel. ( 91) 561 38 66, fax. (091) 561 38 66,
adres strony internetowej: www.bip.marianowo.pl
I.2) Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
II.1.1) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy
w latach 2010-2013”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3.1) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa bankowa i kasowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek finansowanych przez ten budżet, polegająca na:
-
otwieranie i prowadzeniu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy celowych i specjalnych, w tym rachunki związane z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej,
-
realizacja poleceń przelewów na rachunki Zamawiającego w banku obsługującym i rachunki w innych bankach,
-
udzielenie, gminie Marianowo na jej wniosek, kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy.,
-
zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej (Home banking) we wszystkich obsługiwanych jednostkach organizacyjnych gminy (po jednym stanowisku w każdej jednostce zależnej),
-
obsługa bankowa budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy Marianowo,
-
prowadzenie obsługi kasowej jednostek organizacyjnych gminy Marianowo, w miejscowości Marianowo,
-
oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych,
-
automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na rachunku bieżącym na lokatach typu O/N, i in.
-
wydawanie blankietów czeków gotówkowych,
-
wydawanie codziennie wyciągów bankowych ( w formie papierowej bądź elektronicznie).
II.1.3.2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat bankowych z tytułu::
-
otwarcia rachunku lokat terminowych,
-
otwarcia nowego rachunku i likwidację istniejącego,
-
dokonywania przelewów w ramach banku,
-
potwierdzenia salda i wyciągi bankowe ( w formie papierowej bądź elektronicznej),
-
wydawania zaświadczeń i opinii bankowych,
-
prowadzenia bankowości w systemie elektronicznym:
-
instalacji systemu,
-
obsługi systemu (bieżąca aktualizacja oprogramowania wraz z instalacją, zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego oprogramowania),
-
przeszkolenia pracowników.
II.1.3.3) Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia bieżącej obsługi bankowej budżetu gminy Marianowo oraz jednostek organizacyjnych gminy Marianowo,
a także obsługi kasowej dla jednostek organizacyjnych gminy Marianowo:
-
Gmina Marianowo (organ),
-
Urząd Gminy Marianowo,
-
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Marianowie,
-
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Marianowie,
-
Publiczne Gimnazjum im. Ks. Twardowskiego w Marianowie.
II.1.3.4) Wykonawca zawrze umowy indywidualne na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy Marianowo wymienionymi w punkcie II.1.3.3).
II.1.3.5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat lub prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne lub prawne na rzecz Gminy Marianowo, lub wpłat na rachunki bankowe podmiotów zależnych wykazanych w specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66.10.00.00-1 Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Od 01 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2013 r.
III.1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2. WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Oferenci którzy:
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-
Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.)
-
Spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt.1 - 4 w/w ustawy.
-
Spełniają wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla niniejszego przetargu.
-
Posiadają uprawnienia do podpisania oferty (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 1 do specyfikacji.
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 2 do specyfikacji).
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płatności składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
-
Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatku, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach.
IV. PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1) Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11 grudnia 2009 r. do godz. 1100, miejsce: Urząd Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, Sekretariat (I piętro)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert)
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ_obsA_uga_bankowa.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-11-30 14:02:04 | 150,5KB | 219 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Odpowiedz_na_zapytanie_03.12.2009.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-03 14:07:17 | 25KB | |
2 | Wyjasnienia_do_SIWZ_09.12.2009.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-09 15:11:27 | 655,7KB | |
3 | ZaA_acznik_Nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-09 15:15:31 | 30KB | |
4 | Prognoza_lacznej_kwoty_dlugu_publicznego_Gminy_Marianowo_na_lata_2010-2020.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-09 15:16:49 | 1,3MB | |
5 | Sprawozdanie_kwartalne_Rb-NDS.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-09 15:18:11 | 376,1KB | |
6 | Sprawozdanie_kwartalne_Rb-Z.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-09 15:18:45 | 658,3KB | |
7 | Uchwala_RIO_w_Szczecinie_w_sprawie_wydania_opinii_o_mozliwosci_sfinansowania_deficytu_budzetowego_oraz_o_prawodlowosci_zalaczonej_do_budzetu_prognozy_kwoty_dlugu_publicznego.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-09 15:19:33 | 1008,6KB | |
8 | Uchwala_RIO_w_Szczecinie_z_wykonania_budA_etu_za_2008_rok.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-09 15:20:17 | 801,0KB | |
9 | Uchwala_w_sprawie_uchwalenia_budA_etu_Gminy_Marianowo_na_2009_rok.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-09 15:24:09 | 6,1MB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | Wyjasnienia_do_SIWZ_09.12.2009.pdf | 2009-12-09 15:25:55 | 655,7KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej.pdf | 2009-12-22 11:03:35 | 719,1KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Udzielenie_zamowienia.pdf | 2010-01-05 13:35:49 | 33,1KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Stępień | 30-11-2009 14:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marcin Gnas | 30-11-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Stępień | 05-01-2010 13:35 |