Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. "Remont świetlic wiejskich w m. Czarnkowo, dz. nr geod. 198, Dzwonowo, dz. nr geod. 193/4, Gogolewo, dz. nr geod. 143, Marianowo, dz. nr geod. 79, Sulino, dz. nr geod. 718/11, Wiechowo, dz. nr geod. 21 gm. Marianowo"


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel./fax 091 5613866

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Remont świetlic wiejskich w m. Czarnkowo, dz. nr geod. 198, Dzwonowo, dz. nr geod. 193/4, Gogolewo, dz. nr geod. 143, Marianowo, dz. nr geod. 79, Sulino, dz. nr geod. 718/11, Wiechowo, dz. nr geod. 21 gm. Marianowo”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakres:

- roboty rozbiórkowe,

- roboty remontowe dachów,

- wymiana instalacji odgromowych,

- naprawa schodów i podjazdów dla niepełnosprawnych,

- wymiana stolarki okiennej,

- wymiana instalacji elektrycznej,

- wymiana instalacji centralnego ogrzewania,

- ocieplenie budynków,

- wykonanie elewacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Kod CPV:
45453000-7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2010 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM

I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. l ustawy.

  • Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. l i 2 ustawy.

  • Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, lub gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zadanie, odpowiadające swemu rodzajowi i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający uzna roboty, których wartość (każdej z osobna) będzie nie mniejsza niż 70 % wskazanej w ofercie.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy w Marianowie ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo - sekretariat.

IV.3.4) Termin składania ofert: 22.03.2009 godzina 9:15, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu
Gminy w Marianowie przy ul. Mieszka I 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_przetargu_nieograniczonym.doc 2010-02-27 14:51:31 31KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Specyfikacja.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-02-27 14:51:31 116,5KB 255 razy
2 Projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-02-27 14:51:48 86,5KB 223 razy
3 Harmonogram_rzeczowo_-_finansowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-02-27 14:52:06 176,5KB 235 razy
4 Przedmiar_robot.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-02-27 14:52:54 79KB 246 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Wyjasnienie_do_zapytania_16.03.2010.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-03-16 18:35:52 136,6KB
Wynik postępowania
1 Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_31_03_2010.pdf 2010-03-31 13:48:37 550,4KB
Udzielenie zamówienia
1 udzielenie_zamowienia_04.05.2010.pdf 2010-05-04 12:49:33 30,1KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Stępień 27-02-2010 14:51
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jan Bugajny 27-02-2010
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 04-05-2010 12:49