System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1.124.197,70 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1.124.197,70 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo
Numer ogłoszenia: 197214 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 1.124.197,70 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Marianowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Marianowo kredytu długoterminowego do kwoty 1.124.197,70 zł (słownie: Jeden milion sto dwadzieścia cztery tysiące sto dziewięćdziesiąt siedem złotych 70/100). 1. Przeznaczenie kredytu: a) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu do kwoty 521.140,72 zł, b) spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 603.056,98 zł. 2. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 3. Okres spłaty - od 31.01.2012 r. do 31.12.2021 r. w równych ratach miesięcznych. Spłata raty w ostatnim dniu każdego miesiąca.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2021.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Urzad Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo - Sekretariat, pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu_13.07.2011.pdf | 2011-07-13 13:03:03 | 147,2KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_13.07.2011.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:03:03 | 122,5KB | 89 razy |
2 | zalacznik_nr_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:03:03 | 82,4KB | 84 razy |
3 | zalacznik_nr_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:03:03 | 42,3KB | 84 razy |
4 | zalacznik_nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:06:25 | 712,2KB | 65 razy |
5 | zalacznik_nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:06:44 | 288,4KB | 204 razy |
6 | zalacznik_nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:07:07 | 365,5KB | 65 razy |
7 | zalacznik_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:07:21 | 170,7KB | 64 razy |
8 | zalacznik_nr_7.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:16:23 | 1,4MB | 65 razy |
9 | zalacznik_nr_8.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:16:39 | 1000,2KB | 65 razy |
10 | zalacznik_nr_9.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:17:03 | 238,5KB | 68 razy |
11 | zalacznik_nr_10.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:17:14 | 57,0KB | 77 razy |
12 | zalacznik_nr_11.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:17:24 | 94,5KB | 162 razy |
13 | zalacznik_nr_12.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:17:32 | 185,0KB | 75 razy |
14 | zalacznik_nr_13.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:17:40 | 225,2KB | 77 razy |
15 | zalacznik_nr_14.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:18:12 | 332,6KB | 112 razy |
16 | zalacznik_nr_15.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:18:22 | 157,5KB | 84 razy |
17 | zalacznik_nr_16.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:20:04 | 309,6KB | 68 razy |
18 | zalacznik_nr_17.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:20:13 | 256,0KB | 64 razy |
19 | zalacznik_nr_18.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:20:25 | 157,6KB | 59 razy |
20 | zalacznik_nr_19.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:20:43 | 476,4KB | 62 razy |
21 | zalacznik_nr_20.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:20:54 | 257,3KB | 68 razy |
22 | zalacznik_nr_21.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:22:26 | 902,9KB | 64 razy |
23 | zalacznik_nr_22.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:22:38 | 118,7KB | 60 razy |
24 | zalacznik_nr_23.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:26:28 | 1,5MB | 63 razy |
25 | zalacznik_nr_24.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:27:46 | 28,6MB | 58 razy |
26 | zalacznik_nr_25.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:28:02 | 16,2MB | 61 razy |
27 | zalacznik_nr_26.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:28:17 | 1,1MB | 63 razy |
28 | zalacznik_nr_27.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:32:54 | 2,0MB | 67 razy |
29 | zalacznik_nr_28.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:33:05 | 83,9KB | 67 razy |
30 | zalacznik_nr_29.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:33:20 | 69,2KB | 66 razy |
31 | zalacznik_nr_30.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:33:32 | 75,4KB | 74 razy |
32 | zalacznik_nr_31.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:33:41 | 114,4KB | 253 razy |
33 | zalacznik_nr_32.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:33:49 | 289,4KB | 62 razy |
34 | zalacznik_nr_33.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:33:55 | 561,4KB | 66 razy |
35 | zalacznik_nr_34.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:34:07 | 1,1MB | 59 razy |
36 | zalacznik_nr_35.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:34:16 | 183,5KB | 63 razy |
37 | zalacznik_nr_36.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:34:26 | 408,9KB | 59 razy |
38 | zalacznik_nr_37.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:34:34 | 795,1KB | 72 razy |
39 | zalacznik_nr_38.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:34:42 | 520,6KB | 58 razy |
40 | zalacznik_nr_39.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:34:50 | 3,2MB | 121 razy |
41 | zalacznik_nr_40.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:35:07 | 7,2MB | 74 razy |
42 | zalacznik_nr_41.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:35:17 | 229,4KB | 66 razy |
43 | zalacznik_nr_42.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:35:25 | 682,3KB | 76 razy |
44 | zalacznik_nr_43.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:35:48 | 1002,0KB | 82 razy |
45 | zalacznik_nr_44.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:35:56 | 290,4KB | 72 razy |
46 | zalacznik_nr_45.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:36:04 | 186,5KB | 91 razy |
47 | zalacznik_nr_46.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:36:14 | 295,9KB | 77 razy |
48 | zalacznik_nr_47.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:36:23 | 210,6KB | 61 razy |
49 | zalacznik_nr_48.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:36:30 | 40,1KB | 60 razy |
50 | zalacznik_nr_49.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:36:38 | 26,1KB | 72 razy |
51 | zalacznik_nr_50.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:36:46 | 46,9KB | 229 razy |
52 | zalacznik_nr_51.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:36:53 | 498,3KB | 78 razy |
53 | zalacznik_nr_52.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:37:02 | 43,0KB | 82 razy |
54 | zalacznik_nr_53.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:37:17 | 210,1KB | 82 razy |
55 | zalacznik_nr_54.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:37:28 | 315,8KB | 61 razy |
56 | zalacznik_nr_55.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:37:39 | 15,8KB | 65 razy |
57 | zalacznik_nr_56.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:37:46 | 228,7KB | 65 razy |
58 | zalacznik_nr_57.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-13 13:37:54 | 28,9KB | 61 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Wyjasnienie_do_SIWZ_18.07.2011.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-07-18 11:01:50 | 402,0KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania_28.07.2011.pdf | 2011-07-28 12:43:00 | 65,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Stępień | 13-07-2011 13:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marcin Gnas | 13-07-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Stępień | 28-07-2011 12:43 |