Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Budowa placów zabaw w Dzwonowie - dz. nr geod. 193/5, Gogolewie - dz. nr geod. 144/2, Marianowie - dz. nr geod. 47/1, Trąbkach - dz. nr geod. 21/11 i Wiechowie dz. nr geod. 21, Gmina Marianowo


Marianowo: Budowa placów zabaw w Dzwonowie - dz. nr geod. 193/5, Gogolewie - dz. nr geod. 144/2, Marianowie - dz. nr geod. 47/1, Trąbkach - dz. nr geod. 21/11 i Wiechowie dz. nr geod. 21, Gmina Marianowo
Numer ogłoszenia: 227265 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Dzwonowie - dz. nr geod. 193/5, Gogolewie - dz. nr geod. 144/2, Marianowie - dz. nr geod. 47/1, Trąbkach - dz. nr geod. 21/11 i Wiechowie dz. nr geod. 21, Gmina Marianowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów zabaw w miejscowościach: Dzwonowo dz. nr geod. 193/5, Gogolewo dz. nr geod. 144/2, Marianowo dz. nr geod. 47/1, Trąbki dz. nr geod. 21/11, Wiechowo dz. nr geod. 21, gm. Marianowo. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Trąbki dz. nr geod 21/11, powierzchnia ogółem 249 m2: Wykonanie: - oczyszczenie terenu, powierzchnia zielona - 101 m2, - nawierzchnia z piachu - 148 m2, Montaż: - zestaw zabawowy, - huśtawka dwusiedziskowa, - huśtawka wagowa, - bujak na sprężynach, - tablica informacyjna z regulaminem 2.2. Dzwonowo dz. nr geod 193/5, powierzchnia ogółem 267 m2: Wykonanie: - oczyszczenie terenu, powierzchnia zielona - 119 m2, - nawierzchnia z piachu - 148 m2, Montaż: - zestaw zabawowy, - huśtawka dwusiedziskowa, - huśtawka wagowa, - bujak na sprężynach, - tablica informacyjna z regulaminem 2.3. Wiechowo dz. nr geod 21, powierzchnia ogółem 298 m2: Wykonanie: - oczyszczenie terenu, powierzchnia zielona - 150 m2, - nawierzchnia z piachu - 148 m2, Montaż: - zestaw zabawowy, - huśtawka dwusiedziskowa, - huśtawka wagowa, - bujak na sprężynach, - tablica informacyjna z regulaminem 2.4. Gogolewo dz. nr geod 144/2: Montaż: - zestaw lokomotywa, - bujak na sprężynach, 2.5. Marianowo dz. nr geod 47/1: Wykonanie: - nawierzchnia utwardzona - 210 m2, Montaż: - zestaw zabawowy, Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i ST (załącznik nr 1 do SIWZ) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.5 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.5 na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.13-4, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencji). Zakres referencji musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 6 do SWIZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 7 do SWIZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  •  

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Zamawiający żąda ponadto, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Do oferty należy załączyć certyfikaty, atesty lub dokumenty równoważne dla oferowanych urządzeń potwierdzające zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach właściwościami technicznymi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik 8 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współwinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROW na lata 2007 - 2013, Działanie 413: Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania, Odnowa i rozwój wsi. Nazwa projektu: Budowa placów zabaw w miejscowościach: Wiechowo, Dzwonowo, Trąbki oraz rozbudowa placów w miejscowościach: Gogolewo, Marianowo.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie_o_zamowieniu_24.08.2011.pdf 2011-08-24 15:31:23 223,1KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_24.08.2011.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:05:21 1,1MB 158 razy
2 zalacznik_nr_1a.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:10:31 430,7KB 129 razy
3 zalacznik_nr_1b.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:11:06 414,4KB 120 razy
4 zalacznik_nr_1c.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:11:34 467,0KB 206 razy
5 zalacznik_nr_1d.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:12:10 430,7KB 117 razy
6 zalacznik_nr_1e.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:12:38 430,7KB 550 razy
7 zalacznik_nr_2a_dzwonowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:21:00 1,5MB 158 razy
8 zalacznik_nr_2b_dzwonowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:21:33 589,5KB 265 razy
9 zalacznik_nr_2c_dzwonowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:22:08 269,8KB 269 razy
10 zalacznik_nr_2a_gogolewo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:23:06 1,1MB 204 razy
11 zalacznik_nr_2b_gogolewo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:23:33 413,4KB 113 razy
12 zalacznik_nr_2a_marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:26:06 1,3MB 125 razy
13 zalacznik_nr_2b_marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:26:23 123,4KB 340 razy
14 zalacznik_nr_2c_marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:26:57 381,5KB 110 razy
15 zalacznik_nr_2a_trabki.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:28:34 1,1MB 113 razy
16 zalacznik_nr_2b_trabki.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:29:29 588,7KB 131 razy
17 zalacznik_nr_2c_trabki.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:30:18 269,0KB 113 razy
18 zalacznik_nr_2a_wiechowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:31:11 810,5KB 135 razy
19 zalacznik_nr_2b_wiechowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:31:57 588,9KB 147 razy
20 zalacznik_nr_2c_wiechowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:32:17 269,2KB 118 razy
21 zalacznik_nr_3_dzwonowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:36:21 192,0KB 114 razy
22 zalacznik_nr_3_gogolewo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:36:45 179,6KB 108 razy
23 zalacznik_nr_3_marianowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:37:09 191,7KB 109 razy
24 zalacznik_nr_3_trabki.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:37:56 191,9KB 108 razy
25 zalacznik_nr_3_wiechowo.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:38:23 191,7KB 229 razy
26 zalacznik_nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:45:11 428,6KB 117 razy
27 zalacznik_nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:45:39 462,4KB 110 razy
28 zalacznik_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:46:11 529,6KB 109 razy
29 zalacznik_nr_7.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:46:55 560,5KB 109 razy
30 zalacznik_nr_8.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:47:29 528,7KB 137 razy
31 zalacznik_nr_9.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-08-24 16:48:13 416,9KB 127 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Wyjasnienia_do_tresci_SIWZ_05.09.2011.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-09-05 15:02:09 70,6KB
Wynik postępowania
1 zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania_12.09.2011.pdf 2011-09-12 13:57:34 331,1KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kamil Przygoda 24-08-2011 15:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jan Bugajny 24-08-2011
Ostatnia aktualizacja: Kamil Przygoda 12-09-2011 13:57