Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Marianowo

Marianowo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Marianowo
Numer ogłoszenia: 79105 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Marianowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia publicznego Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Marianowo obejmującego swoim zakresem odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia rodzajów odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Marianowo 1. Charakterystyka gminy Marianowo 1) Powierzchnia gminy 10175 ha 2) Liczba osób zameldowanych w gminie na dzień 31.03.2013 r. - 3138, przy czym liczba osób faktycznie zamieszkujących może się różnić o 15 %. 3) Miejscowości znajdujące się w granicach administracyjnych gminy Marianowo, Sulino, Wiechowo + Kolonia Wiechowo, Marianowo + Kolonia, Mariankowo, Czarnkowo, Dalewo, Gogolewo + Kolonia Gogolewo PKP + Kolonia Gogolewo, Trąbki + nieruchomości zlokalizowane w obrębie stawów rybnych przy skrzyżowaniu drogi krajowej nr 20 z drogą powiatową nr 1734Z, ­Trąbki Małe, Dzwonowo, Krzywiec, Kępy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Odpady niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne kod 20 03 01. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników ustawionych w przeznaczonych do tego miejscach na terenie nieruchomości zamieszkałych o pojemności 120 l, 240 l i 1100 l. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości. Wykonawca na koszt właściciela nieruchomości dostarczy i ustawi pojemniki o odpowiedniej pojemności w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych: Co 2 tygodnie (2 razy w miesiącu) 2) Selektywnie zbierane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie całej gminy Marianowo odbywać się będzie w pojemnikach typu igloo w trzech różnych kolorach, odpowiednio a) pojemnik żółty odpady z tworzyw sztucznych, metalu, b) pojemnik zielony szkło i odpady opakowaniowe ze szkła, c) pojemnik niebieski odpady z papieru i tektury, opakowań wielomateriałowych Pojemniki zapewnia Wykonawca. Pojemniki rozmieszczone będą w ogólnodostępnych punktach zlokalizowanych na terenie gminy Marianowo wg Częstotliwość wywozu - opróżnianie pojemników przez Wykonawcę następować będzie zgodnie z harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę 3) Odpady biodegradowalne: kody 20 01 08, 20 02 01. Odpady biodegradowalne odbierane będą z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów (GPZO) zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka nr 344/5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. Kontener na odpady biodegradowlane zapewnia Wykonawca. Częstotliwość wywozu - odbiór odpadów biodegradowalnych z GPZO - następować będzie zgodnie z harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę 4) Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07. Odpady wielkogabarytowe odbierane będą z GPZO zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka 344/5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. Kontener na odpady wielkogabarytowe zapewnia Wykonawca. Częstotliwość wywozu - odbiór odpadów wielkogabarytowych z GPZO - następować będzie zgodnie z harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę 5) Zużyte baterie i akumulatory kody 20 01 33, 20 01 34. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36. Zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny odbierane będą z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka 344/5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. Kontener na zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zapewnia Wykonawca Częstotliwość wywozu - odbiór zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z GPZO - następować będzie zgodnie z harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę. 6) Odpady budowlane i rozbiórkowe kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 81, 17 01 82, 17 09 04, 20 03 99. Odpady budowlane i rozbiórkowe odbierane będą z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka 344/5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. Kontener na odpady budowlane i rozbiórkowe zapewnia Wykonawca Częstotliwość wywozu - odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych z GPZO - następować będzie zgodnie z harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę 7) Przeterminowane chemikalia i opakowania po nich, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach kody 20 01 14, 20 01 15, 20 01 19, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 80, 15 01 10, 15 01 11. przeterminowane leki kody 20 01 31, 20 01 32. Przeterminowane chemikalia i opakowania po nich, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, przeterminowane leki odbierane będą z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka 344/5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów Kontener na przeterminowane chemikalia i opakowania po nich, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, przeterminowane leki zapewnia Wykonawca Częstotliwość wywozu - odbiór przeterminowanych chemikaliów i opakowań po nich, opakowań po środkach ochrony roślin i nawozach, przeterminowanych leków z GPZO - następować będzie zgodnie z harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę 8) Zużyte opony kod 16 01 03. Zużyte opony odbierane będą z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów zlokalizowanego na gminnym składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, działka nr 344/5 obręb Marianowo, z kontenera o pojemności do 5000 l opatrzonego napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów. Kontener na zużyte opony zapewnia Wykonawca Częstotliwość wywozu - przez Wykonawcę zużytych opon z GPZO - następować będzie zgodnie z harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę. 3. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie. 1) Szacunkowa ilość pojemników do odbioru i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu całej gminy o pojemności od 120 l do 1100 l - 1100 szt. (z zastrzeżeniem, że ilości te mogą się zmienić w granicach 10%) Zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Marianowo, do gromadzenia niesegregowanych odpadów komunalnych dopuszcza się pojemniki o pojemności 120 l, 240 l i 1100 l. Wykonawca na koszt właściciela nieruchomości dostarczy i ustawi pojemniki w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości 2) Charakterystyka wraz z szacunkową ilością i rozmieszczeniem pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - pojemność 2500 l, przystosowane do opróżniania za pomocą dźwigu tzw. HDS, z zaczepem do podnoszenia oraz otwierania dna pojemnika (pojemniki zapewnia Wykonawca) 3) Charakterystyka pojemników w GPZO ­1 pojemnik na odpady biodegradowalne - kontener zamknięty o pojemności do 5000 l, przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami, opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów, ­1 pojemnik na odpady wielkogabarytowe - kontener o pojemności do 5000 l, przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami, opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów, ­1 pojemnik na zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kontener zamknięty o pojemności do 5000 l, przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami, opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów, ­1 pojemnik na odpady budowlane i rozbiórkowe - kontener o pojemności do 5000 l przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami, opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów, ­1 pojemnik na przeterminowane chemikalia i opakowania po nich, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, przeterminowane leki - kontener zamknięty o pojemności do 5000 l, przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami, opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów, ­1 pojemnik na zużyte opony - kontener o pojemności do 5000 l, przystosowany do transportu odpowiednimi pojazdami opatrzony napisem określającym rodzaj zbieranych do niego odpadów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3, 90.51.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21), w zakresie: 15 01 01 - Opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 - Opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 - Opakowania z metali, 15 01 05 - Opakowania wielomateriałowe, 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe, 15 01 07 - Opakowania ze szkła, 19 12 12 - Pozostałości z sortowania, 20 01 01 - Makulatura, 20 01 02 - Szkło, 20 01 39 - Tworzywa sztuczne, 20 01 40 - Metale, 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe, 20 03 99 - Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach. b) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o którym mowa w art. 9 c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391 ze zm.)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługę główną. Za usługę główną zamawiający uzna usługę odbioru i zagospodarowania (lub przekazania do zagospodarowania odpadów komunalnych, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych o łącznej masie minimum 500 Mg

 

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: ­co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, co najmniej jednym pojazdem do odbierania kontenerów przystosowanych do transportu wozami hakowymi i bramowymi
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg załącznika nr 2 do siwz
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień Umowy jest dopuszczalna w przypadku: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa, b) zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości. Zmiana postanowień Umowy z powyższych przyczyn może wpłynąć na zmianę wysokości wynagrodzenia, przy czym zwiększenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie o kwotę wzrostu wysokości kosztów świadczenia usługi udokumentowanych przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, pokój nr 15 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 16.05.2013.15.58.03_Ogloszenie_o_zamowieniu_16.05.2013.pdf 2013-05-16 15:58:03 156,0KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 16.05.2013.15.58.03_Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_16.05.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-05-16 15:58:03 583,4KB 174 razy
2 16.05.2013.16.00.12_Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_16.05.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-05-16 16:00:12 71,2KB 113 razy
3 16.05.2013.16.01.07_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_16.05.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-05-16 16:01:07 64,5KB 93 razy
4 16.05.2013.16.01.47_Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_16.05.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-05-16 16:01:47 65,5KB 95 razy
5 16.05.2013.16.02.39_Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_16.05.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-05-16 16:02:39 64,6KB 92 razy
6 16.05.2013.16.03.19_Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_16.05.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-05-16 16:03:19 63,8KB 91 razy
7 16.05.2013.16.03.56_Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_16.05.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-05-16 16:03:56 68,5KB 91 razy
8 16.05.2013.16.04.48_Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_16.05.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-05-16 16:04:48 132,4KB 173 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 22.05.2013.10.54.32_Wyjasnienia_do_SIWZ_21.05.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-05-22 10:54:32 434,8KB
2 22.05.2013.12.29.18_Wyjasnienia_do_SIWZ_22.05.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-05-22 12:29:18 310,2KB
Wynik postępowania
1 20.06.2013.12.35.52_Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_20.06.2013.pdf 2013-06-20 12:35:52 247,4KB
Udzielenie zamówienia
1 28.06.2013.09.48.10_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_28_06_2013.pdf.pdf 2013-06-28 09:48:10 384,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kamil Przygoda 16-05-2013 15:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jan Bugajny 16-05-2013
Ostatnia aktualizacja: Kamil Przygoda 28-06-2013 09:48