System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Dostawa opału w sezonie grzewczym 2013/2014 do obiektów komunalnych Gminy Marianowo
Marianowo: Dostawa opału w sezonie grzewczym 2013/2014 do obiektów komunalnych Gminy Marianowo
Numer ogłoszenia: 368408 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału w sezonie grzewczym 2013/2014 do obiektów komunalnych Gminy Marianowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2013/2014 do obiektów komunalnych Gminy Marianowo w ilości 130 ton węgla orzech o gr. 20-80 o wartości opałowej nie niższej niż 26000 kJ/kg, zawartość popiołu do 5 %, zawartość siarki do 0,6 %, 60 ton miału węglowego o gr. 0-20 o wartości opałowej nie niższej niż 23000 kJ/kg, zawartość popiołu do 10 %, zawartość siarki do 0,6 %, własnym środkiem transportu wraz z rozładunkiem, po telefonicznym zamówieniu i podaniu miejsca dostawy przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni licząc od dnia zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 11.09.2013.14.13.08_Ogloszenie_o_zamowieniu_11.09.2013.pdf | 2013-09-11 14:13:08 | 151,2KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 11.09.2013.14.13.08_Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_11.09.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-11 14:13:08 | 111,5KB | 202 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 20.09.2013.14.05.06_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_20.09.2013.pdf | 2013-09-20 14:05:06 | 250,6KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 02.10.2013.12.51.27_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_02.10.2013.pdf | 2013-10-02 12:51:27 | 121,3KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Stępień | 11-09-2013 14:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zenon Chlebicki | 11-09-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Stępień | 02-10-2013 12:51 |