herb BIP - Urząd Gminy Marianowo

www.marianowo.pl

Komunikacja w języku migowym

W związku z wejściem w życie z dniem 1 kwietnia 2012 r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się mogą kontaktować się Urzędem Gminy Marianowo za pośrednictwem:

  • poczty elektronicznej: ug@marianowo.pl,
  • faxu nr: 91 561-38-66 wew. 20,

oraz osobiście – sekretariat Urzędu Gminy Marianowo, I piętro pok. nr 15.

Proste sprawy urzędowe załatwiane są bezpośrednio przez pracowników Urzędu Gminy Marianowo. Załatwienie takiej sprawy przez osobę uprawnioną nie wymaga wcześniejszego zgłoszenia.

W sprawach szczególnie skomplikowanych, osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania z pomocy tłumacza co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Usługa jest bezpłatna dla osoby uprawnionej będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Zarządzenie Nr 30/2012 w sprawie określenia formy zgłoszenia do Urzędu Gminy Marianowo chęci skorzystania ze świadczenia usług tłumacza PJN, SJM i SKOGN

Wzór zgłoszenia chęci skorzystania ze świadczenia usług tłumacza PJM, SJM i SKOGN

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sebastian Stępień 05-04-2012 09:37
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sebastian Stępień 05-04-2012
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 11-04-2012 11:00