System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi pn.: "Likwidacja i rekultywacja składowiska opakowań po pestycydach w m. Dalewo, dz. nr geod. 63, Gm. Marianowo"
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Marianowo, ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel./fax 091 5613866
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja i rekultywacja składowiska opakowań po pestycydach w m. Dalewo, gm. Marianowo
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakres:
- wydobycie z silosów odpadów i poddanie utylizacji poprzez spalenie - przewidywana ilość - 17,86 Mg
- rozbiórka silosów betonowych (gruz pochodzący z silosów i pokryw betonowych zlokalizowanych na terenie mogilnika)
przeznaczonych do składowania na terenie składowiska odpadów niebezpiecznych- przewidywana ilość - 159,40 Mg,
- wywiezienie gruntu z sąsiedztwa silosów na teren składowiska odpadów niebezpiecznych - przewidywana
ilość - 841,34 Mg,
- zasypanie wykopów czystym gruntem - przewidywana ilość - 449,50 m3
- rozścielenie ziemi urodzajnej - przewidywana ilość - 58,00 m3
- opróbowanie końcowe - 10
- sadzenie drzew iglastych wraz z pielęgnacją - przewidywana ilość - 75
Zakres robót oraz sposób ich wykonania zawiera SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod CPV: 90523000-9 - Usługi usuwania odpadów toksycznych z wyjątkiem odpadów radioaktywnych
Kod CPV: 90522000-2 - Usługi w zakresie skażonej gleby
Kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie
20 000,00 zł.. -
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. l ustawy.
-
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. l i 2 ustawy.
-
Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, lub gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zadanie, odpowiadające swemu rodzajowi i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający uzna roboty, których wartość (każdej z osobna) będzie nie mniejsza niż 50 % wskazanej w ofercie.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy w Marianowie ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.
IV.3.4) Termin składania ofert: 06.03.2009 godzina 9:45, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu
Gminy w Marianowie przy ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_przetargu_nieograniczonym.doc | 2009-01-23 11:10:57 | 35KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | Specyfikacja.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-01-23 11:10:57 | 382,5KB | 149 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Odpowiedz_na_zapytanie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-01-27 09:12:02 | 21KB | |
2 | wyjasnienia_dot._SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-02-06 14:04:01 | 30KB | |
3 | Odpowiedz_na_zapytanie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-02-13 11:12:13 | 21KB | |
4 | Odpowiedz_na_zapytanie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-02-20 08:21:18 | 21KB | |
5 | Odpowidz_z_dnia_27.01.2009r.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-02-25 13:15:33 | 20,5KB | |
6 | Odpowiedz_na_zapytanie_z_dnia_13-02-2009.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-02-25 13:16:17 | 21,5KB | |
7 | Odpowiedz_na_zapytanie_z_dnia_24-02-2009.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-02-25 13:17:04 | 27,5KB | |
8 | Odpowiedz_na_zapytanie_z_dnia_2009-02-27.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-02 09:07:27 | 51KB | |
Odwołania | ||||
1 | Protest.pdf | 2009-03-24 12:52:54 | 425,3KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej.doc | 2009-03-18 13:19:17 | 63KB | |
2 | Protokol_z_postepowania_o_udzielenie_zamowienia.pdf | 2009-05-26 12:15:31 | 1,4MB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Stępień | 23-01-2009 11:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jan Bugajny | 22-01-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Stępień | 26-05-2009 12:15 |