System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie o naborze
OGŁOSZENIE O NABORZE
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Marianowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Samodzielne stanowisko ds. obsługi funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych
Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo
Określenie stanowiska:
Samodzielne stanowisko ds. obsługi funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych
Wskazanie, czy o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
O w/w stanowisko mogą ubiegać się osoby posiadające obywatelstwo polskie
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe z zakresu administracji publicznej,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie gminy w tym ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, ze zm.),
znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych,
znajomość przepisów ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2009 r. Nr 1, poz. 7, ze zm.),
znajomość przepisów ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, ze zm.),
umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows (znajomość pakietu MS Office, umiejętność obsługi przeglądarek internetowych, poczty elektronicznej itp.),
umiejętność posługiwania się programem informatycznym obsługującym świadczenia rodzinne i alimentacyjne firmy Sygnity,
komunikatywność, samodzielność i operatywność,
wysoka kultura osobista.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
realizowanie zadań zleconych gminie z zakresu świadczeń rodzinnych,
realizowanie zadań zleconych gminie z zakresu funduszu alimentacyjnego,
prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
sporządzanie sprawozdawczości z realizacji w/w zadań.
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
życiorys - curriculum vitae,
kwestionariusz osobowy,
kserokopie świadectw pracy (jeżeli kandydat posiada),
kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach potwierdzających posiadanie kwalifikacji, uprawnień i umiejętności pożądanych na określonym stanowisku pracy (jeżeli kandydat posiada),
oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w GOPS w Marianowie lub pocztą na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 października 2010 r. włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji kandydata, z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko Samodzielne stanowisko ds. obsługi funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych”.
Dokumenty, które wpłyną do GOPS w Marianowie po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w drodze naboru zostają dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które brały udział w procesie rekrutacji stanowią załączniki do protokołu z przeprowadzonego naboru i przechowywane są zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.marianowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie GOPS.
Kierownik GOPS
Jolanta Zygadło
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sebastian Stępień | 12-10-2010 11:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jolanta Zygadło | 12-10-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 12-10-2010 11:59 |