Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Marianowo
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Renowacja wraz z termomodernizacją zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Marianowie

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.marianowo.pl

 

Marianowo: Renowacja wraz z termomodernizacją zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Marianowie.
Numer ogłoszenia: 290856 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Marianowo , Mieszka I 1, 73-121 Marianowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 561 38 66, faks 091 561 38 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja wraz z termomodernizacją zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Marianowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje w szczególności: - docieplenie ścian fundamentowych, - roboty naprawcze konstrukcji drewnianej dachu i nowe uzupełnienia - nowe odprowadzenia wentylacji grawitacyjnej strychu, - przewód kominowy dymowy, - uzupełnienie belki konstrukcyjnej HEB 240 w konstrukcję dachu, - Okładzina - sufity podwieszane i obudowy ogniowe z płyt g-k - termoelewacja, - renowacja cokołu kamiennego, - wymiana pokrycia dachu i obróbki, - naprawa studzienek piwnicznych okien..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-5, 45.26.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.10.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz robót(należy wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej siwz), który będzie potwierdzał, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. termomodernizacji budynków o wartości, co najmniej 150 000 PLN, każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznanty za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zapewni kierowanie budową przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga załączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż zaproponowana wartość wykonania zamówienia wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów (inspektorów nadzoru) przedstawionych w umowie. - Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. - Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w stosunku do wskazanego w ofercie Wykonawcy. - Zmiany osoby /osób wskazanych w umowie, jako nadzorujących roboty w przypadku ich śmierci, rezygnacji z pełnienia obowiązków, utraty uprawnień i.t.p. - Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - Zawieszenia robót przez Zamawiającego. - Szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z STWiOR. - Zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego. - Zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie. - Ujawnieniem w trakcie prowadzenia prac obiektów lub przedmiotów o charakterze archeologicznym. - Siły wyższej. - Konieczności wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, odstępujących w sposób istotny od projektu - Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.marianowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Marianowo ul. Mieszka I 1, 73-121 Marianowo pokój nr 15, I piętro (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007 - 2013. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa. Nazwa Projektu: Renowacja z termomodernizacją zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Marianowie oraz utworzenie miejsca pamięci związanego z tradycjami rybackimi regionu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 23.07.2013.17.34.14_Ogloszenie_o_zamowieniu_23.07.2013.pdf 2013-07-23 17:34:14 130,8KB
2 01.08.2013.15.20.00_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_01.08.2013.pdf 2013-08-01 15:20:00 33,6KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 23.07.2013.17.34.14_Specyfikacja_Istatnych_Warunkow_Zamowienia_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:34:14 5,4MB 339 razy
2 zalacznik_nr_1_do_siwz_-_druk_oferty_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:41:53 50,1KB 301 razy
3 zalacznik_nr_2_do_siwz_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:42:02 43,9KB 274 razy
4 zalacznik_nr_2a_do_siwz_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:42:10 43,2KB 200 razy
5 zalacznik_nr_3_do_siwz_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:42:16 52,2KB 292 razy
6 23.07.2013.17.43.27_Zalacznik_Nr_4_do_SIWZ_-_wzor_umowy_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:43:27 102,9KB 293 razy
7 23.07.2013.17.43.48_Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:43:48 37,3KB 280 razy
8 zalacznik_nr_6_do_siwz_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:43:58 45,5KB 273 razy
9 zalacznik_nr_7_do_siwz_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:44:05 43,8KB 277 razy
10 zalacznik_nr_8_do_siwz_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:44:13 8,3MB 1945 razy
11 zalacznik_nr_9_do_siwz_23.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-23 17:44:21 71,2KB 331 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 24.07.2013.13.05.46_Zmiana_Specyfikacji_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_24.07.13.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-24 13:05:46 3,7MB
2 01.08.2013.15.20.00_Zmiana_Specyfikacji_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_01.08.13.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-08-01 15:20:00 9,7MB
Wynik postępowania
1 12.08.2013.13.42.52_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_12.08.2013.pdf 2013-08-12 13:42:52 246,3KB
2 16.08.2013.10.09.24_Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty__12.08.2013.pdf 2013-08-16 10:09:24 251,2KB
Udzielenie zamówienia
1 28.08.2013.15.35.21_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia_28.08.2013.pdf 2013-08-28 15:35:21 456,9KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kamil Przygoda 23-07-2013 17:34
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jan Bugajny 23-07-2013
Ostatnia aktualizacja: Sebastian Stępień 28-08-2013 15:35